Dvije su nove samostalne izložbe, "Ecce homo" pulskog umjetnickog fotografa Zoltana Nagyja i "Osobni prostori" akademske umjetnice Irene Škrinjar iz Zaprešica, otvorene u grožnjanskoj Gradskoj galeriji Fonticus krajem proteklog tjedna. Pred brojnom publikom, u prisutnosti autora, predstavio ih je voditelj galerije i njihov kustos Eugen Borkovsky.
Nagy je izložio tehnološki vrsne fotografije koje, kako je primijetio Borkovsky, plijene sigurnošcu odabira motiva i kadriranja. Njegov je ciklus tematski moguce podijeliti u tri serije - radove s motivom covjeka u bijeloj kukuljici i plavoj svjetlosti, zatim one s covjekom u tamnom kostimu poput druge kože, u trenutku dok otkriva svjetlecu kocku - sinonim za izolirani prostor galerije i kontrast mekoci tijela i osjecaja, te na kraju, kao izdvojenu seriju, triptih s golim covjekom, onakvim kakav zapravo jest.
Recentnom kolekcijom likovnih promišljanja, crtežima na metalnoj podlozi u kojima je, otklanjajuci stegu klasicnog slikarskog postupka, interpretirala oblike, predstavila se Irena Škrinjar. Borkovsky je okupljenima skrenuo pažnju na njene poteze, zatamnjenja i sjaj metala, iz kojih se išcitavaju ambijenti, kreira iluzija potpuno namještenih prostorija s ukrasnim i upotrebnim detaljima, javnog prijevoznog sredstva ili pejzaža, pri cemu promatrac nije siguran nalazi li se u interijeru ili je zašao medu kulise.