Citroën C3 Aircross

(M.MIJOŠEK)
(M.MIJOŠEK)

Citroen se s modelom C3 Aircross uključio u najbrže rastući segment automobilske industrije, u razred gradskih crossovera i SUV-ova koji je unazad opet godina povećao udio s nevjerojatnih petsto posto! Ono na čemu gradi potencijal za većim udjelom u tom nabujalom kolaču svakako je originalnost, zanimljivost i dizajn koji će onima kojima se dopadne biti - neodoljiv. K tome, Citroen nastavlja putem samosvojnosti, putem na kojem itekako želi biti primjećen i komentiran. C3 Aircross naprosto ide u red nove generacije SUV-ova koji vanjskom stilu daju zaštitnički karakter, odlikuju se privlačnošću drukčije, energične osobnosti i čine novi uzor u pogledu udobnosti, praktičnosti i ugodnog boravka u automobilu. Iznutra se odlikuje inovativnom udobnošću proizašlom iz programa Citroën Advanced Comfort koja posebni naglasak stavlja na još veću prostranost, modularnost i osvijetljenost. Novi C3 Aircross uklapa se u suvremen način života, umrežen je i nudi sve tehnologije koje olakšavaju život u gradu kao i na otvorenoj cesti. Citroën C3 Aircross je dug 4,15 metara te se tako postavlja na sam vrh B segmenta, štoviše, u Citroenu mu daju značajke kompaktnog automobila. Na neki su način i u pravu jer mu je širina 1,76, visina 1,64 metra uz međuosovinski razmak od 2,60 metara. Kapacitet prtljažnika od 410 litara može se zahvaljujući kliznoj stražnjoj klupi povećati na 520 litara. Poprilično je robustan, povišenog podvozja i povišenog vozačkog mjesta, zaštitnim oblogama odbojnika sprijeda i straga, velikim kotačima i oblogama odbojnika. Ističe se svojom ponudom personalizacije bez premca, sastavljenom od 90 kombinacija vanjskog izgleda, uz 4 boje krova za dvobojne izvedbe i 4 paketa boja, kao i 5 vrlo različitih kombinacija unutarnjeg uređenja.

Za sada nije poznato koje će točno motore nuditi, no nema brige jer PSA grupacija obiluje kako naprednim benzincima, tako i dizelašima manje zapremine čija emisija CO2 ide u red najmanjih u automobilskom svijetu.

Taj će se novi Citroenov SUV proizvodit će se u španjolskoj Zaragozi, dio je to priče koja se pojavila nakon sklapanja "braka" s Opelom koji u istoj tvornici proizvodi Mokku X i Crossland X, a u Hrvatskoj će se prodavati od siječnja 2018. godine. Cijene? Sudimo li po onima koje donose slični automobili, od 130 tisuća kuna na više. (Edi PRODAN)



Podijeli: Facebook Twiter