Cinkopan Korotaj: Dosta uložiti u online komunikaciju

Sanja Cinkopan Korotaj (M. ANGELINI)
Sanja Cinkopan Korotaj (M. ANGELINI)

Protekla je turistička sezona za cijelu Hrvatsku bila iznimno dobra. Kako Pula stoji s brojkama? 

Možemo biti zadovoljni ostvarenim dolascima i noćenjima u Pulu u protekloj sezoni jer je, u usporedbi s 2011. godinom, ostvareno pet posto više dolazaka, odnosno devet posto više noćenja. Moram napomenuti i to su domaći gosti imali pad od tri, a strani rast od deset posto, a glavni uzrok pada domaćih gostiju je manji broj kongresa i sportskih priprema. Ukratko, mogu reći da je 2012. godina bila rekordna godina po broju ostvarenja noćenja u našem gradu.

Koje je novosti Pula ponudila turistima ove sezone?

Nove su bile dvije manifestacije s trgovinama - "Late night shopping" i "Kupujmo u Puli", obje u suradnji s Gradom Pulom, Udruženjem obrtnika i Hrvatskom gospodarskom komorom. S Arheološkim muzejom Istre i Društvom vodiča pokrenuli smo projekt "Rimska Pula" u sklopu kojeg vodič odjeven u antičku obuću vodi turiste u razgled antičke Pule, da bi na kraju doživjeli i rimsku komediju i radionice antičkih zanata.

S Arheološkim i Povijesnim muzejom te Puljankom pokrenuli smo izradu novih suvenira - čokoladnih zlatnika. Sve u svemu u Puli tijekom sezone, u samo četiri mjeseca, održano je čak 256 manifestacija što znači kako smo sufinancirali više od tri događaja dnevno.

Što planirate novog ponuditi u 2013. i kakva je procjena dolazaka za iduću sezonu?

Ulagat ćemo dosta u online komunikaciju - u web za mobitele, GPS mobilnu aplikaciju cijele južne Istre, urediti Mornarički park, a zajedno s partnerskim turističkim zajednicama istražiti kvalitetu ugostitelje ponude. Dakle, pokrenut ćemo i podržat brojne manifestacije i projekte koje će donijeti dobrobiti, kako turistima, tako i našim sugrađanima. Što se tiče 2013. godine, Hrvatska će se priključiti Europskoj uniji što će donijeti još jedan pozitivan zamah turizmu.

S druge stane moramo uzeti u obzir i da su neka naša emitivna tržišta, poput Italije i Slovenije i dalje u krizi, ali i to da će se vizni režim za pojedine zemlje koje nisu članice EU-a, primjerice Rusiji, negativno odraziti na rezultate. Stoga, iako u iduću godinu ulazimo s oprezom, napominjem da planiramo zadržati broj noćenja na razini odlične 2012. godine. (B. PETROVIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter