Cijene artikala provjerite na blagajni

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Htjela bih upozoriti gradane na oprez kod kupovanja u trgovini Bricostore u Puli, nakon jednog neugodnog iskustva koje smo doživjeli suprug i ja.

U spomenutoj smo trgovini kupili elektricnu blanju za koju je na polici uz izloženi artikl stajala cijena 139,90 kn, i to na dva mjesta (bar kod na istaknutoj cijeni odgovara bar kodu na kutiji proizvoda), ali isti taj proizvod su nam na blagajni naplatili 199,90 kn. Kako smo žurili, nismo odmah primijetili razliku u cijeni od 60 kuna, vec 20 minuta kasnije na povratku kuci.

Vratili smo se u trgovinu s namjerom da vidimo o cemu se radi i bili smo u pravu: na polici 139,90, a na blagajni 199,90 kuna. Rekli su nam da imamo pravo na povrat novca na što smo mi pristali, ali s tim da ce nam novac biti vracen nakon 20 dana preko banke, jer smo platili karticom (ne kreditnom, vec obicnom karticom tekuceg racuna što je išlo odmah na naplatu). Na to nismo pristali jer oni nisu cekali naš novac 20 dana, nego su ga dobili odmah.

Zatim su nam rekli da proizvod možemo dobiti po cijeni koja je bila izložena na polici, odnosno 139,90 kn i da ce nam vratiti razliku od 60 kuna, ali i opet za 20 dana preko banke i nikako drugacije. Nismo pristali niti na to pa su pocela uvjeravanja da oni ne smiju stornirati proizvode, iako je greška njihova i da novac možemo dobiti jedino tako.

Zatim smo zatražili šefa koji, naravno, nije bio trenutno u centru, ali su ga djelatnici kontaktirali telefonom pa nas je i on uvjeravao da svoj novac možemo dobiti samo preko banke, i na kraju smo došli do direktora, opet telefonom, iako smo tražili da dode poslovoda osobno da riješimo nesporazum. Nitko se nije pojavio i na kraju je navodno direktor odobrio da nam se isplati razlika u cijeni od 60 kuna u gotovini što su djelatnici zatim i ucinili, nakon 40 minuta povuci-potegni, kao da smo na tržnici.

Ovakve greške u trgovinama se na žalost dogadaju. Vjerujem da ovo nije bio namjeran propust, ali je jedina greška što u Bricostoreu ne znaju kako se odnositi prema potrošacu kad dode do takvog propusta i kad je potrošac u pravu. Uvjeravali su nas da nam novac ne mogu vratiti, a na kraju su nam ga ipak vratili!

Moja je namjera upozoriti kupce da u svakoj trgovini na blagajni prilikom placanja pregledaju cijene artikala koje su kupili da se ne nadu u ovakvoj situaciji.


Podijeli: Facebook Twiter