Početkom listopada otvorena su velika gradilišta na dva ulaza u grad Poreč, na onom istočnom, iz pravca Pazina i Baderne i na onom južnom, iz pravca Vrsara, na kojima će se s početkom iduće godine naći tri velika i jedan manji rotor, te rekonstruirati dio prometnica.
U uvali Molindrio na županijskoj cesti bageri upravo rade na pripremanju terena za novi rotor promjera 50 metara koji će spajati cestu za Poreč i za Vrsar, te budući južni krak porečke obilaznice i cestu prema Mugebi. Na cesti prema potonjem naselju izgradit će se i manji rotor promjera 18,3 metra koji će biti priključak za budući akvapark.
U sklopu cijelog zahvata radi se i na polaganju HEP-ove infrastrukture i kanalizacije, a radovi uključuju i rekonstrukciju ceste od budućeg rotora do skretanja za Bijelu uvalu kojom će se prometnica proširiti i ukloniti dosadašnji opasni zavoji.
Što se pak stanovnika Mugebe tiče, oni su zbog gradilišta ostali u svojevrsnoj "slijepoj ulici", pa se na put do Poreča moraju uputiti cestom do Dračevca, preko Starići da bi izašli na rotor kod groblja u Poreču.
Na gradilištu za najveći rotor, onaj u Vrvarima, promjera 59 metara, ujedno je i najmanja gužva. Budući će rotor nići na spoju državne ceste Poreč- Pazin i sjevernog dijela porečke zaobilaznice.
Nisu samo rotori mjesta na kojima ovih dana kopaju bageri, zatvorena je i Vrsarska ulica zbog nastavka gradnje plinovoda, koji će se kasnije nastaviti i u Preradovićevoj ulici u naselju Bolnica. S obzirom da se radi o manje prometnim ulicama, koje koriste uglavnom stanari, gužve su ipak manje.
Poreč ovih dana izgleda kao veliko gradilište, ali situacija u prometu u odnosu na očekivano ipak nije kaotična. Pridonijeli su tome svi već izgrađeni rotori koji olakšavaju protočnost prometa, ali i činjenica da Poreč u ovo doba ulazi u vrijeme zimskog sna kada je broj vozila koja kruže prometnicama sve manji. (Piše Vedrana HABEREITER; Snimila Jelena PREKALJ)
CIJELI TEKST U TISKANOM IZDANJU