Chevrolet je oživio legendarni model stingray iz 1963. godine, no dakako u modernom obliku najsnažnije standardne inačice corvette. Automobil ima novu strukturu okvira i podvozja, novi pogonski sustav i s njim povezane tehnologije te novi dizajn interijera i vanjštine.
Skulpturalno dizajniran eksterijer sa snažnim halogenim i LED osvjetljenjem pruža aerodinamičnost kao kod trkaćih automobila - smanjuje otpor zraka radi povećanja učinkovitosti i performansi te stabilnosti i brzine.
Korištenjem laganih materijala, primjerice ugljičnih vlakana kod konstruiranja poklopca motora i podnih ploča te aluminija za okvir, postignut je optimalni omjer mase od 50:50. U unutrašnjosti su korištena prava ugljična vlakna, aluminij i koža.
Novi motor 6.2L LT1 V-8 kombinira napredne tehnologije, uključujući ubrizgavanje goriva, aktivno upravljanje gorivom, stalno promjenjiv rad ventila te napredan sustav izgaranja, sve u cilju postizanja veće snage uz manju potrošnju goriva. Raspolaže s oko 450 KS (335 kW) te 610 Nm zakretnog okretnog momenta. Ubrzava od 0 do 100 km/h za manje od četiri sekunde i postiže više od 1 G tijekom vožnje u zavojima.
Automobil je pun napredne tehnologije koja pomaže vozaču, uključujući sustav Drive Mode Selector s pet načina rada koji po vozačevoj želji podešava 12 voznih postavki te novi 7-stupanjski ručni mjenjač, koji predviđa koji će stupanj prijenosa biti izabran i prilagođava brzinu rada motora tako da promjena stupnja prijenosa svaki put bude optimalna.
Tu je i paket opreme Z51 koji osigurava visoke performanse čak i na trkaćoj stazi: diferencijal s elektroničkim ograničenjem proklizavanja, sustav podmazivanja sa suhim karterom, integrirane kočnice, hlađenje diferencijala i prijenosa. Dodatno, dostupan je i jedinstveni aerodinamični paket koji dodatno poboljšava stabilnost prilikom vožnje velikim brzinama.
Novi stingray proizvodit će se u GM-ovoj tvornici Bowling Green koja je nedavno osuvremenjena opremom u vrijednosti 131 milijun dolara, uključujući otprilike 52 milijuna uloženih u novu radionicu za karoseriju, prvu takvu u povijesti tvrtke, za internu proizvodnju aluminijskih okvira. U prodaju stiže u trećem kvartalu 2013. godine. (NL)