Cetiri studije ustrajnosti

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Koncertom Zagrebackog kvarteta saksofona, koji se sinoc održao u rovinjskoj crkvi franjevackog samostana pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture Republike Hrvatske, zakljucen je ovogodišnji ciklus Festivala barokne glazbe Baromus. Bio je to posljednji podsjetnik na ustrajnost selektora pri odabiru sadržaja, programa i glazbenih umjetnika koji uvjerljivo prenose ideje o kreativnom, drugacijem, slobodnom išcitavanju glazbenih dokumenata baroka. Zagrebacki kvartet saksofona svojim je zvukom, objedinjenim pod naslovom "Sax to Baroque", na svecani nacin ispratio još jednu zaista uspješnu koncertnu produkciju Baromusa.

Rijec je o ansamblu koji dugi niz godina glasi za jednog od daleko najrespektabilnijih hrvatskih komornih sastava, sa zavidnom karijerom koncertnih ostvarenja i na najvecim pozornicama svijeta, nezanemarivom brojkom diskografskih izdanja, praizvedbi, priznanja i znacajnih suradnji. Pred rovinjskom je publikom i njenim gostima nastupio u sastavu: Dragan Sremec, profesor saksofona i prodekan pri Muzickoj akademiji u Zagrebu (sopran saksofon), Goran Mercep (alt saksofon) i Saša Nestorovic, (tenor saksofon), profesori komorne glazbe pri zagrebackoj Muzickoj akademiji, te Matjaž Drevenšek, profesor saksofona pri ljubljanskoj Akademiji za glasbo (bariton saksofon).

Zagrebacki kvartet saksofona za ovu je priliku, sukladno i dosljedno jedinstvenom festivalskom karakteru, odlucio u vlastito ruho odjenuti popularne i uvijek dobrodošle stranice iz baroknih albuma: A. Vivaldija ("La tempesta di mare; RV 570; Allegro, Largo, Presto") u aranžmanu Pierrea Boragna i J. S. Bacha ("Ouverture br. 2 u h-molu; BWV 1067; Ouverture, Rondeau, Sarabande, Bourree I, Bourree II, Polonaise: Lentement-Double, Menuet, Badinerie" te "Die Kunst der fuge; BWV 1080") u aranžmanu Saše Nestorovica.


Podijeli: Facebook Twiter