Dostava T-Com racuna u priobalju grada Vodnjana je od prosinca jednostavno - zaštekala. Požalili su nam se mještani Barbarige da racune nisu dobili od prosinca, i to otkad je dostavu preuzeo City Express.
- Racuni za prosinac prošle godine te sijecanj i veljacu nisu nam nikad stigli. Zvali smo T-Com i pisali mailove, osobno išli i upozoravali, no ništa se nije desilo, nitko nije reagirao. Na kraju smo morali otici u Pulu u T-Com i tamo platili racune, ali nismo dobili ispis poziva.
Išli smo i u City Express koji nam dostavlja racune od kraja 2011., kada su poceli problemi s dostavljanjem. Dok je racune donosio poštar Hrvatske pošte, nikakvih problema nije bilo, pricaju nam Erna Dragšic, Boža Tajnšek, Marija Zaplatil i Zdravko Capelj koji za sve probleme krive City Express.
- Dostavljac City Expressa bio je kod susjede 14. ožujka s buntom racuna i ona mu je objasnila gdje su naše adrese jer se on ovdje ocito teško snalazi, ali nije uopce došao. Gdje su racuni završili? Je li ih bacio? Ostavio je samo par racuna za recepciju.
Pokušali smo doci do kontrolora u City Expressu, ostavili smo broj telefona, ali nam se nikad nitko nije javio. Peroj i Gajana imaju iste probleme s dostavom racuna, a culi smo da je tako i u Medulinu. Puno ljudi u Barbarigi ne dobiva racune i ozbiljno razmišljamo o tome da predemo na drugog operatera.
Zbog neplacenih racuna koje ne dobivamo, ne možemo dobiti ni opomenu, što znaci da nam samo mogu jednostavno iskljuciti telefon. City Express je strašno neozbiljna tvrtka, mene su zvali da u Pulu dodem podignuti paket, pricaju nam dalje.
Iz Odjela za odnose s javnošcu T-Hrvatskog Telekoma mailom nam odgovaraju da su moguce situacije u kojima distributer nije u mogucnosti ispostaviti racun korisniku, i to ako na adresi primatelja nema poštanskog sanducica ili je adresa nepotpuna.
U odgovoru medu ostalim stoji: "Korisnicka služba HT-a je zabilježila nekoliko pritužbi vezanih uz neisporuku racuna u navedenim mjestima te kolege rade na njihovom rješavanju. Od City Expressa još ocekujemo povratnu informaciju.".
Odgovor smo potražili i u City Expressu gdje na naše konkretno pitanje odgovaraju takoder mailom i utvrduju da pošiljke urucuju u roku od dva do tri dana te da se iznimno taj rok može pomaknuti za dan do dva. Za sve nepravilnosti koje se dese upucuju na besplatan broj 0800/303-333 ili na mail [email protected].
Mještani kažu da postoji realna mogucnost da ih novi dostavljac ne može naci jer su ulice u Barbarigi loše oznacene, no kažu da imaju postavljene kucne brojeve i sanducice s prezimenima. Na naš upit o tom problem vodnjanski gradonacelnik Klaudio Vitasovic odgovara da u Gradu nemaju saznanja o problemima s oznakama ulica u Barbarigi. (Tatjana GRBIC)
VIŠE U TISKANOM IZDANJU OD SUBOTE.