Ceka nas teška turisticka 2012.

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

- Svi govore da je ova godina bila jedna od najuspješnijih turistickih. Moramo biti svjesni da smo ove imali odlican raspored vjerskih praznika i jako lijepo vrijeme što ce se teško ponoviti. Uz to, svi smo svjesni da se priprema nova kriza u Europi. Stoga možemo vec sada ocekivati da ce sljedeca godina biti jako teška i da ce se teško ponoviti ovogodišnji rezultati, kazao je na otvorenju godišnjeg skupa istarskih turistickih djelatnika u Rovinju Turisticki forum Istra - zeleni Mediteran Veljko Ostojic, direktor porecke Riviere Adrije.

Istaknuo je da je Hrvatska prema podacima Svjetskog ekonomskog foruma 23. zemlja u Europi po konkurentnosti, a na Mediteranu je tek na 8. mjestu.

Bez povecanja konkurentnosti sve ce željene investicije ostati samo želje. A da budemo konkurentni, trebalo bi izraditi prije svega strategiju razvoja turizma na regionalnoj i državnoj razini, treba se olakšati makroekonomsko funkcioniranje turizma. Razvoja nema bez investicija. To je ono što ce naš turizam uciniti atraktivnijim, porucio je Ostojic.

Podsjetio je i da ova Vlada nije riješila pitanje Zakona o turistickom zemljištu jer još niti jedna tvrtka nije dobila koncesiju za korištenje tog zemljišta te da zakon nije do kraja dorecen, zbog cega ce se u buducnosti morati mijenjati.

Direktor županijske Turisticke zajednice Denis Ivoševic istaknuo je da je cilj u 2012. godini da Istra zadrži jednak fizicki promet kao i ove, rekordne godine, što bi znacilo oko 20 milijuna nocenja te tri milijuna dolazaka, kao i svoju atraktivnost za ciju su promociju zaslužni strani mediji.

Naime, Istra je ove godine ponovno prema izboru njemackog autokluba ADAC proglašena najomiljenijom autoregijom, a National Geographic ju je smjestio medu 20 omiljenih odredišta za putovanja sljedece godine. Ivoševic je takoder kazao da ce budžet TZ-a u sljedecoj godini biti veci za tri milijuna kuna i da ce iznositi 33 milijuna kuna, a radit ce se na unapredenju svih dosadašnjih turistickih proizvoda, kao što su biciklizam, gourmet, ronjenje, kultura...

Uz to, još ce se veci broj stranih novinara pozivati na studijska putovanja jer se to pokazalo najboljom mogucom reklamom, a unaprjedivat ce se i e-marketing kroz novitete u kontakt-centru te nove mobilne aplikacije. Prema njegovim ocekivanjima, Zracna luka Pula iduce bi godine trebala doseci 400 tisuca putnika, i to zahvaljujuci novim linijama kao što je ona Jet2Coma prema Manchesteru, Ryanaira prema Oslu te Parizu i Lufthanse prema Muenchenu.

Zlatna koza Franku Lukežu i Marcu Oreggi

Dodijeljene su godišnje turisticke nagrade županijskog TZ-a pod nazivom Zlatna koza. U kategoriji manifestacija nagradu je dobila Vinistra, a nagradu je primio predsjednik istoimene udruge Ivica Matoševic. Projekt "Adria Music Conference" iz Umaga dobio je nagradu u kategoriji inovativnih proizvoda koju je preuzela direktorica umaškog TZ-a Sanda Bravar Radizlovic, a za novi turisticki proizvod pulski muzejsko-galerijski prostor Sveta srca u cije je ime nagradu preuzeo direktor Arheološkog muzeja Istre Darko Komšo. Hotel Lone rovinjske Maistre, domacin skupa, dobio je nagradu za svoj vizualni identitet, a nagradu je preuzeo Ivica Vrkic iz tvrtke.

Glavne nagrade za dugogodišnji rad u promociji istarskog turizma dobili su poznati istarski enogastronomski kriticar Franko Lukež te talijanski enogastronomski strucnjak Marco Oreggia koji je zaslužan za uvrštenje brojnih istarskih maslinara u poznati svjetski vodic maslinovih ulja Flos Olei (Barbara BAN)

VIŠE U TISKANOM IZDANJU OD SUBOTE.


Podijeli: Facebook Twiter