Čedo Radić, najspretniji vlasnik i vozač "spačeka"

Pontiac (N. ORLOVIĆ RADIĆ)
Pontiac (N. ORLOVIĆ RADIĆ)

U organizaciji Oldtimer kluba Istra- Rovinj i pod pokroviteljstvom Maistre, Turističke zajednice grada Rovinja i Allianza, Rovinj je četvrtu godinu za redom bio domaćin Međunarodnog natjecanja u spretnosti i vještini vožnje oldtimera starogradskom jezgrom.

Za razliku od ranijih susreta, vlasnici vremešnih oktanata koji u pravilu pristižu iz Slovenije, Njemačke, Italije i Hrvatske, ove su godine umjesto 1,3 kilometra imali prijeći gotovo trostruko dužu stazu jer je, zbog atraktivnosti vozila, ista proširena i za dio južne gradske luke, odnosno dvorište TDR-a.

Naime, Olditimer noćni kup Sv. Eufemije, ove se godine kretao i površinom stare tvornice duhana i bio dijelom doživljaja Weekend medije. Od predsjednika Odltimer kluba Istra- Rovinj, Dubravka Zeljka, doznajemo i da je trasa produžena i iz razloga jer su to tražili i sami vlasnici automobila, koji su nakon 200-tinjak i više prijeđenih kilometara iz svojih matičnih gradova, smatrali da je kilometar i nešto natjecateljskih metara - premalo.

- S obzirom da je riječ o automobilima, koji su ne samo dragocjeni već i vremešni, jasno je da nije bilo riječi o brzinskom, već o natjecanju iz preciznosti. Dvadeset je vlasnika, koji na noćni kup dolaze po pozivu organizatora, pokazalo iznimnu spretnost, no jedan je morao biti najuspješniji a riječ je o Čedi Radiću, članu Auto kluba Istra oldtimeri, koji je vozio svog Citroenovog 2 CV spačeka i prošao bez negativnih bodova.

Drugoplasirani je Karl Heinz Scheafer, iz Liburnija Rijeke, dok je trećeplasirani bio Damir Matić, iz Auto kluba Istra Oldtimer Rovinj, rekao nam je Dubravko Zeljko.

Samom noćnom kupu, koji je startao s Trga maršala Tita prethodila je i atraktivna izložba natjecateljskih automobila. Iako je riječ o limenim starcima, svojim izgledom, sjajnim u uglancanim karoserijama plijenili su pažnju publike i šetača, od kojih su mnogi iskoristili priliku i za dobivanje koje informacije više od ponosnih vlasnika automobila, ili za fotografiranje uz njima najljepši model.

Valja istaknuti, i da su tri vozila proizvedena u dvadesetim i tridesetim godinama prošlog stoljeća, poput zelenog i iznimno očuvanog Pontiaca ili Ballile, dok su ostali ljepotani bili nešto mlađi i datiraju iz razdoblja od 1950-ih do 1970-ih prošlog stoljeća. (N. ORLOVIĆ RADIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter