Velik broj narucenih iPada prije pocetka prodaje ponukao je velike televizijske kuce da prilagode svoje sadržaje novom Appleovom proizvodu.
Prodaja iPada samo što nije pocela pa se za taj trenutak pripremaju i americke televizijske kuce, tocnije njihovi video servisi. Vjerojatno je da ce sljedecih nekoliko mjeseci velik broj korisnika pristupati internetskim stranicama i servisima s iPada te su zbog toga televizijske kuce ABC i CBS odlucile svoj sadržaj prilagoditi novoj platformi.
ABC ce svoj video materijal ponuditi putem aplikacije za iPad, a CBS ce prilagoditi svoje stranice (HTML5) da može ponuditi svoje serije posjetiteljima kroz preglednik bez korištenja Flasha. Te televizijske kuce nude svoje proizvode besplatno online uz odredenu kolicinu reklama.
Na isti nacin svoj sadržaj nudi i NBC, ali još nije objavio kako se planira prilagoditi iPadu. Vjerujemo da je to samo pitanje vremena s obzirom na najave konkurencije. Cini se da nedostatak podrške za Flash nece smetati iPadu u tolikoj mjeri, jer su mnogi spremni prilagoditi svoje sadržaje novoj platformi.