Čarobna flauta, čembalo i orkestar


Pomalo tajanstven i sugestivan prostor ugostio je maestra Romana Puccija, koji je 35 godina bio prva flauta milanskog Teatra alla Scala te potom i flautist rimske Opere.

Naime, pred iznimno brojnom publikom, u prostoru podzemlja pulske Arene gdje se tražila stolica više i gdje je stalno pristizala nova publika - održan je koncert "Il flauto magico" (Čarobna flauta) u sastavu ovogodišnjeg, desetog po redu izdanja glazbenih radionica Arena International.

Maestro Pucci je glazbenik velikog iskustva u najvažnijim kazalištima i svjetskim koncertnim dvoranama, pod vodstvom dirigentskih palica najpoznatijih dirigenata. Kritika ga je definirala čarobnim flautistom poradi ljepote zvuka koju postiže i načina na koji je prenosi slušatelju. Nastupio je kao solist uz pratnju uvijek izazovnog čembala, ali i gudačkog orkestra Arene International u programu posvećenom skladateljima koji su obogatili glazbeni život Pule, počevši od Gabriella Pulitija, te "putujući" skladbama skladatelja kao što su Andrea Antico da Montona, Alessandro i Benedetto Marcello, te Giuseppe Tartini. Izvedene su i kompozicije Haydna, Mozarta i Vivaldija u koncertu za dvije flaute i orkestar čiji su glavni interpreti maestro Pucci te flautist i skladatelj Edoardo Milani.

Na repertoaru je naime bio zanimljiv i bogat program, koji je započeo skladbama Gabriella Pulitija "Mascherate: Spazzacamini, Siam soldati svaligiati" u aranžmanu Edoarda Milanija.

Skladba za solo čembalo, frottola Andree Antica da Montone, iliti Andrije Motovunjanina "Chi non crede" oživljena je u izvedbi Tatiane Šverko, dok je uslijedio "Koncert u c-molu" Alessandra Marcella za obou/flautu i gudački kvartet.

Romano Pucci je potom zajedno s orkestrom odsvirao Mozartov "Andante K 315", a Šverko s orkestrom Haydenov "Koncert u F-duru za čembalo i orkestar" sa stavcima Allegro moderato-Andante-Presto. Maestro Pucci aranžirao je i skladbu nepoznatog autora iz 18. stoljeća za flautu, mandoline, čembalo i orkestar, a naslovljena je "Ave Maria Mediterranea".

Koncert je priveden kraju Tartinijevim "Koncertom u G-duru za flautu i orkestar" sa stavcima Allegro non molto-Andante-Allegro te potom i Vivaldijevim "Koncertom u C-duru" za dvije flaute i orkestar sa stavcima Allegro-Largo-Allegro.

Svi akteri koncerta ispraćeni su ovacijama oduševljene publike. (Vanesa BEGIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter