Čak 1.268 prijava za 4 radna mjesta u HTZ-u

Iduće godine još jača promocija  Hrvatske u svijetu (Turistički sajam f.re.e. u Muenchenu) (Internet)
Iduće godine još jača promocija Hrvatske u svijetu (Turistički sajam f.re.e. u Muenchenu) (Internet)

Čak 1.268 molbi zaprimila je Hrvatska turistička zajednica (HTZ) za četiri nova radna mjesta koja su bila oglašena na web portalu Moj posao od 16. do 30. kolovoza. Riječ je o radnim mjestima voditelja službe za odnose s javnošću, sektora za marketing, službe za marketinšku infrastrukturu i odjela za pravne i administrativne poslove.

- Za četiri navedena radna mjesta prijavilo se 1.268 kandidata, od kojih njih 707 udovoljava uvjetima natječaja. Nakon što se od spomenutog broja kandidata odaberu najbolji, provest će se psihologijska testiranja i intervjui te očekujemo da će cijeli proces biti završen do kraja rujna i da će novi voditelji stupiti na dužnosti s prvim danima listopada, odgovara nam direktorica HTZ-a Meri Matešić.

Ona je u kolovozu počela s reorganizacijom Glavnog ureda time što je određene kadrove smijenila s postojećih pozicija, a svom pomoćniku i prijašnjem direktoru HTZ-a Niki Buliću ponudila drugi posao s nižom plaćom.

Ovime bi proces reorganizacije, koji nije doživio pozitivne odjeke u javnosti te se novu direktoricu prozivalo da širi strah i trepet uredom, trebao biti gotov.

- Reorganizacija je sukladna postojećoj zakonskoj regulativi. Sam proces traje već dulje vrijeme, a nakon što su zaposlenici potpisali nove ugovore te time s 1. kolovoza i stupili na nove dužnosti, kao i okončanjem natječaja za spomenuta radna mjesta, smatramo da je proces reorganizacije velikim dijelom i dovršen. Naravno, kao što je u medijima već u nekoliko navrata i spomenuto, ukoliko se ukaže potreba za zapošljavanjem novih ljudi, HTZ to će i učiniti, poručuje Matešić.

 Ističe da je reorganizacija donijela mnoge promjene. Prvi je put oformljena Služba za marketing, Samostalna služba za odnose s javnošću te Služba za razvoj ponude koja će se baviti selektivnim oblicima turizma. Novi je i odjel Razvoj ponude i upravljanje destinacijom kroz koji HTZ jača suradnju s lokalnim i županijskim  TZ-ima. Ipak, program rada, koji bi trebao definirati kojim će se promotivnim oružjem Hrvatska boriti za turiste u idućoj sezoni,  još nije donesen.

Iako je zadovoljna ovogodišnjim turističkim rezultatima, pa tako i onima za Istru koji su uspjeli u konačnici nadmašiti lanjske rekordne, Matešić smatra da bi Hrvatska u 2014. trebala ući s drugačijom i jačom promocijom nego ikada. (Piše Barbara BAN)

Glasine o smjeni Meri Matešić
Sve su glasnije priče o tome da se traži novi direktor, odnosno direktorica HTZ-a jer da navodno aktualna direktorica nije ispunila sve zadatke iz programa rada za ovu godinu te da zbog toga neće dobiti podršku Turističkog vijeća. Naime, u zadnjih nekoliko mjeseci Matešić je pod lupom medija zbog lošeg starta sezone, reorganizacije Glavnog ureda, ali i sukoba s prijašnjim direktorom Bulićem. S druge se strane govori da od smjene neće biti ništa, već da negativne priče potpiruje sam Bulić. Istodobno predsjednik HTZ-a i ministar turizma Darko Lorencin daje joj punu podršku.


Podijeli: Facebook Twiter