Mjesec dana nakon što je potvrdio sudjelovanje na Svjetskom prvenstvu turističkih automobila (WTCC) od sezone 2014., Citroën otkriva model koji će Sébastien Loeb voziti na stazi. Citroën C-Elysée WTCC bit će prvo vozilo konstruirano prema novim propisima koje FIA priprema za tu automobilsku disciplinu sljedeće godine.
Prilikom otvaranja pariškog Salona automobila 26. rujna prošle godine, Frédéric Banzet, Yves Matton i Sébastien Loeb najavili su mogućnost sudjelovanja marke Citroën na Svjetskom prvenstvu turističkih automobila (WTCC). Samo nekoliko minuta prije toga, po prvi put je pred medijskim objektivima otkriven C-Elysée. Deset mjeseci kasnije ova se dva događaja ponovno povezuju s otkrivanjem prvih fotografija modela Citroën C-Elysée WTCC.
- Iz strogo tehničke točke gledišta, odabir trodijelne karoserije bio je idealan na području aerodinamike. Stoga nam odabir modela C-Elysée savršeno odgovara. Osim tog aspekta, mogli smo s priličnom lakoćom ugraditi različite dijelove. Obzirom da se radi o našem prvom autu za stazu, moramo si bez prestanka postavljati pitanja o ispravnosti naših odabira, no upravo to čini ovaj izazov posebno uzbudljivim, dodaje Xavier Mestelan-Pinon, tehnički direktor Citroën Racinga.
Spušten gotovo na razinu asfalta na kotačima od 18 coli, C-Elysée WTCC jednom je riječju impresivan. S ugrađenom aerodinamičkom letvicom, odbojnik ističe rešetku maske s naglašenim dvostrukim ševronima. Prošireni blatobrani sprijeda i straga doprinose izrazito sportskom karakteru karoserije. Impozantan stražnji spojler doprinosi prianjanju auta za podlogu.
Pod poklopcem motora, Citroën C-Elysée WTCC ima isti blok 1.6 turbo s direktnim ubrizgavanjem kao i DS3 WRC. S nešto snažnijim prednabijanjem, snaga sada doseže 380 KS. Prijenos snage osiguran je pogonom na prednje kotače putem sekvencijalnog mjenjača sa šest stupnjeva prijenosa.
Nakon prvih testnih vožnji prije nekoliko dana, Citroën C-Elysée WTCC započinje program razvojnih testiranja. Automobil će prvi put biti predstavljen široj javnosti u okviru međunarodnog salona automobila u Frankfurtu što se tradicionalno održava sredinom rujna.