Sutrašnje službeno natjecanje u sklopu 32. buzetskih dana, posljednje utrke u ovogodišnjem kalendaru Europskog prvenstva brdskih autoutrka, moglo bi kulminirati velikim slavljem i novim naslovom europskog prvaka jednog hrvatskog automobilista, nakon Nike Pulića i njegovog slavlja pred deset godina. Naime, iako trenutno treći u ukupnom poretku kategorije 1 u kojoj se natječu vozači s tvorničkim automobilima, Muhvić s prvoplasiranim Čehom Lukašem Vojačekom zaostaje tek 3,5 bodova, no s obzirom na to da u grupi A u kojoj vozi češki automobilistički as nema dovoljno automobila za puno bodovanje, eventualna pobjeda nosit će mu tek polovicu bodova, što je nedostatno za dugoočekivani brdski naslov jednog češkog vozača.
Muhvić, s druge strane, protiv sebe ima čak deset automobilista u mitsubishi lancerima, od čega će osam Čeha sigurno pokušati pomoći svom sunarodnjaku. Ako je suditi po današnjem treningu, sutrašnje slavlje uza stazu trebalo bi biti rezervirano za mladog čabarskog automobilista koji je imao drugo vrijeme europske konkurencije među automobilima, a bolji od njega bio je tek Čeh Jaromir Maly u mitsubishi lanceru grupe A. Muhvić je svojim mitsubishijem postigao na drugom treningu vrijeme 2,45079 što je bilo tek 58 stotinki lošije od Malyja. Vojaček je imao tek četvrto vrijeme, zaostavši za Muhvićem 1,6 sekundi.
U ukupnom poretku treninga najbolje je vrijeme imao švicarski formulaš Julien Ducommun s prototipom osella PA30, koji je u drugoj vožnji na svom jedinom treningu postigao vrijeme 2.17,959. Drugi rezultat zabilježio je Miloš Beneš koji je za Švicarcem zaostao 1,338 sekundi, dok je treći bio češki formulaš Otakr Kramsky s 2,703 sekunde zaostatka za Ducommunom. Ono što se u posljednjih deset godina nije dogodilo, da među najboljih osam vozača nema niti jednog talijanskog automobilista, pa će Švicarac najveću konkurenciju u sutrašnjem ukupnom poretku imati u češkim formulašima koji su u povijesti znali osvajati naslove u Buzetu.
Od hrvatskih automobilista najbolje je vrijeme imao Niko Pulić (Dubrovnik Racing) s osmim rezultatom dana i vremenom 2.33,809, ispred Roberta Bradarića (Solin) u ford escort cosworthu te trećeplasiranog Muhvića. Što se tiče istarskih automobilista najbrži je među njima bio Buzećan Viliam Prodan (Opatija Motorsport) s vremenom 2.55,821, što je bio 36. rezultat utrke. Denis Močibob (Zrinski) je odlutao na prvom treningu, no u drugoj vožnji s vremenom 3.02,150 imao je drugi najbolji istarski rezultat, dok je treći Valter Nežić (Buzet Autosport). (Velimir BOŽIĆ)