Buzet vidi potencijal u zdravstvenom turizmu

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Iduceg tjedna operativno zapocinje izrada Studije potencijala zdravstvenog turizma, Marketinške strategije i Akcijskog plana razvoja zdravstvenog turizma ? lifestyle, vitality i wellness turizma, kao najznacajnije aktivnosti Grada Buzeta u sklopu projekta "Adriatic Health and Vitality Network", najavila je na konferenciji za novinare gradska strucna suradnica za razvojne projekte Meri Vivoda.

Uz vodeceg partnera, Ekonomski fakultet u Sarajevu, u ovaj EU projekt, ukljuceni su još i Ekonomska regionalna razvojna agencija SERDA (BiH), Hotel Tartini iz Pirana (Slovenija), Udruga Zdrav poduzetnik iz Kopra (Slovenija), Udruga Green home iz Podgorice (Crna Gora), dok je Buzet jedini partner sa hrvatske strane. Izvor financiranja je pretpristupni program IPA Adriatic CBC 2007.-2013., a ukupna vrijednost trogodišnjeg projekta je 1.101.476 eura. Na Buzet otpada 191.486 eura dok je ugovorena vrijednost predvidene dokumentacije 425.000 kuna.

- Ukupni cilj projekta je poticanje održivog zdravstvenog turizma unutar regija partnerstva; Obalno kraške regije, Istre, Sarajeva i Podgorice, a jedan od specificnih ciljeva je poticati visoko kvalitetne turisticke proizvode integrirane s ponudom lokalne i regionalne kulturne i prirodne baštine, zajedno s ostalim partnerima u projektu, istaknula je Vivoda.

- To nece biti iskljucivo studija razvoja zdravstvenog turizma vec želimo šire sagledati stanje na buzetskom podrucju. Studija je zapravo ulog u buducnost, rekao je gradonacelnik Valter Flego.

Istaknuo je takoder da su formirana odredena tijela koja ce se narednih sedam mjeseci intenzivno ukljuciti u izradu studije: upravni odbor te cetiri radne grupe za: gospodarstvo, turizam, zdravlje i društvene djelatnosti. Pored toga još ce se sa dvadesetak ljudi odraditi intervjui o razvoju zdravstvenog turizma, što znaci da ce se u startu ukljuciti minimalno šezdeset ljudi.

Dokumentacija ce dati odgovore na koji nacin treba razvijati visoko vrijedne turisticke proizvode, odnosno lifestyle, vitality i wellness turizam. Kroz postojece segmente turizma kao što su gastronomija, outdoor i kultura, uklopit ce se i cetvrtu komponentu koja može zaokružiti sve postojece turisticke sadržaje, formirati jednu lifestyle destinaciju te produžiti turisticku sezonu, rekla je direktorica Turisticke zajednice Nada Prodan Mrakovic. (Gordana CALIC ŠVERKO)


Podijeli: Facebook Twiter