Budenje iz stanja hipnotiziranosti

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Bend Hladno pivo ponovo je u akciji nakon što im je na proljece izašao novi album "Svijet glamura", koji ce veceras  promovirati u Rovinju, a kakve je reakcije izazvao ispricao nam je Mile Kekin. S albuma su vec skinuta dva singla, "Ezoterija" i naslovna pjesma koje prate sjajno režirani i provokativni videospotovi.

Tko kome gura u svijetu glamura decki iz Zagreba na svoj ce nacin ispricati u petak, u Monviju na koncertu koji pocinje u 23 sata nastupom predgrupe Sell Out, ska-punk-reggae sastava iz Kocevja.

- Naziv turneje je "Dodvoravanje". To je zbog dvorana, ali ima li i nekog skrivenog znacenja?
- Misliš neko masonsko znacenje (smijeh)? U principu to je igra rijeci. Pitali smo se kako bismo nazvali ovaj dio turneje prije no što pocnemo svirati po dvoranama i da se ponizno idemo uvuci publici u sve otvore, od ušiju nadalje, pa tek onda krenemo na turneju po vecim dvoranama. Za sada to dodvoravanje ide jako dobro i vidjet cemo hoce li ispuniti svoju svrhu.

- Na koncert na Jarunu za 25. godišnjicu došlo je, kažete na vašoj web stranici, 30 tisuca ljudi. Imate li ambicije probiti i tu brojku i možda rasprodati maksimirski stadion?
- Nikad si nismo zadavali tako velike planove. Krecemo malim koracima, s malim koncertima, pa cemo biti sretni ako uspijemo napuniti zagrebacku Arenu, a na maksimirskom stadionu se baš i ne vidimo. Možda na nekom drugom stadionu, ali ovaj u Maksimiru ima toliko negativnih konotacija, poput ekipe mocnika koja tamo obitava, da baš i nemamo pretjeranu želju tamo biti. Ako bismo se i odlucili, onda bi trebalo dobro razmisliti jer to su puno veci prostori koje Bon Jovi može napuniti, ali Hladno pivo ipak nije na tom nivou jedne americke superzvijezde. Nemamo baš toliko obožavatelja koji bi došli.

- Kako ljudi prihvacaju novi album?
- Ima svega. Vecina kritika su jako dobre, a po internetu ih ima i dobrih i loših. Obožavamo svirati te nove stvari, prvo zato što su novije, a onda zato što dobro zvuce. Napravili smo album koji je lako i koji je gušt svirati uživo i na koji ljudi dobro reagiraju. Imaš album koji dobro funkcionira u studiju, ali kad staneš na binu, vidiš da pjesma ne drži vodu jer si možda malo pretjerao s produkcijom i efektima koje ne možeš pokazati uživo.

- Niste li u spotu za "Ezoteriju" malo preozbiljno pokazali temu pjesme jer se u spotu dogada, to je moj dojam, neka orwellovska apokalipsa dok pjesma kritizira one koji izraduju horoskope i citaju iz dlana?
- Filip Filkovic Philatz, koji je spot režirao, ima svoj stil i kada je napravio spot te smo pogledali prvu verziju, par dana nakon toga se dogodila ona havarija u Japanu i malo smo se naježili kako smo slucajno pogodili ono što se tamo dogada. Bili smo zabezeknuti. No, moram reci da to nije pjesma o tarotu niti o horoskopima. To je samo alegorija. Tema je vrlo ozbiljna i nije samo o Milanu Tarotu kojeg jako cijenim i poštujem kao umjetnika i vizionara.

- Svaki put kada spot završi, kada onaj cepelin padne i sunce grane, upitam se što sada? Što ce svi oni hipnotizirani ljudi koji se pojavljuju u spotu sada raditi?
- Nisam radio taj spot, ali doživljavam njegovu poruku kao onu iz Carpenterovog filma "Oni žive". Glavni lik stavi suncane naocale nakon cega mu se sve razbistri, kao neki poziv za budenje, mislim da je umjetnik to htio reci, da su se ljudi probudili iz tog nekog stanja hipnotiziranosti, ali ne hipnotiziranosti iskljucivo televizijom niti reklamama nego hipnotiziranošcu raznoraznim vjerskim utjecajima i pretjeranom kolicinom izloženosti toj nekoj dominantnoj religiji i uvjerenju. (Razgovarao Mladen RADIC)

PROCITALI STE SKRACENU VERZIJU TEKSTA. OPŠIRNIJE CITAJTE U TISKANOM IZDANJU GLASA ISTRE.


Podijeli: Facebook Twiter