Dizajnerski dvojac Bruketa&Žinić u utorak je na jednom od štandova zagrebačke tržnice Dolac predstavio novi vlastiti brend odjeće Brokula&Ž. Riječ je o ekološkom proizvodu napravljenom od prirodno uzgojenih i organskih sirovina koje čuvaju okoliš, od organskog pamuka i celuloze, a predstavljenu kolekciju čine majice i donje rublje za muškarce i žene.
Brokula&Ž odjeća izrađena je u suradnji s tvrtkom Lacuna koja ima višegodišnje iskustvo s organski uzgojenim vlaknima koje je do sada ugrađivala u svoje proizvode s UV zaštitnim faktorom.
- Odlučili smo napraviti proizvode kakve i sami volimo nositi. Htjeli smo napraviti nešto lijepo, ekološko, udobno i trajno, a po prihvatljivoj cijeni, izjavio je Nikola Žinić, a Davor Bruketa dodao je: "Cijeli život pakiramo i reklamiramo proizvode. Napraviti vlastiti proizvod bio je za nas novi izazov u kojem smo se prvenstveno posvetili kvaliteti materijala i izrade. Kod brenda Brokula&Ž sve bitno dolazi iznutra".
Bruketa&Žinić su prije dvije godine pronašli stručnjake za tekstil u tvrtki Lacuna s kojima su odlučili proizvesti proizvode u skladu s vlastitim životnim nazorima. Brokula&Ž kolekcija napravljena je od dvije vrste tkanina – jedna se sastoji od 48 posto organskog pamuka, 48 posto ProModala i četiri posto elastina, a druga od 96 posto organskog pamuka i četiri posto elastina. Specifičnost organskog pamuka je u tome što se u njegovoj proizvodnji, za razliku od konvencionalnog pamuka, ne koriste za ljude i okoliš štetne kemikalije. Naime, konvencionalan pamuk jedna je od najzagađenijih kultura na svijetu jer se za njegov uzgoj koristi više od deset posto svih korištenih pesticida te čak do 25 posto svih korištenih insekticida na svijetu.
Vizualni identitet brenda Brokula&Ž su brokula i ptičica, a brend je kreiran s geslom "Bitno uvijek dolazi iznutra" pa su još jedna zanimljivost poruke otisnute s unutarnje strane tkanine.
"Te poruke vidiš samo ti i onaj tko te skine, naravno", izjavio je Bruketa. Uskoro će biti oformljen i web-shop u kojem će kupci moći sami kreirati svoje inspirativne poruke.
Iako kolekciju za sada čine donje rublje i majice, najavljen je daljnji razvoj brenda od iste sirovine, i to u segmentu ručnika, posteljine, čarapa i dječje odjeće. (Priredila V. BEGIĆ)
- NO02071398.jpg