I ovogodišnji "Dani komunikacija", koji su zahvaljujući atraktivnim predavačima i radionicama, u Rovinj uspijeli privući više od 1.500 sudionika imali su i onaj, posebno uzbudljiv dio programa - izbor najboljih oglašivača.
Naime, proglašeni su dobitnici nagrada X i MIXX za najbolja ostvarenja u offline i online ograšavanju u Hrvatskoj za prošlu godinu. Prestižnu nagradu "Agencija godine" osvojila je agencija Bruketa&Žinić OM koja je ujedno nagrađena Grand Prix nagradom za kampanju "Vremenski trezor" Zagrebačke banke uz agencije MediaCom i Degordian, dok je Nagrada za "Oglašivača godine" pripala Zagrebačkoj banci.
Nagrada i Sondi za "Kazalište za kasnije"
Nagradu MIXX "Best in Show" koja se dodjeljuje za najkreativnije i najučinkovitije radove u online oglašavanju osvojila je agencija Drap za kampanju "1000 NESCAFÉ šalica". Na rang listi najboljih agencija prema plasmanu na natjecanju IdejaX drugo mjesto dijele agencije BBDO Zagreb, Imago reklamna agencija, McCann Zagreb i agencija Senor dok je treće mjesto pripalo agenciji Grey Worldwide Zagreb.
Inače, Nagrada IdejaX dodijeljena je i po kategorijama. Tako je uz ostale, u kategoriji "turizam, kultura i slobodno vrijeme"-nagrađena kampanja "Kazalište za kasnije"agencije Studio Sonda za klijenta Istarsko narodno kazalište - Gradsko kazalište Pula. U kategoriji "samopromocija i korporativne komunikacije" nagrađena je kampanja "Rast je u našoj prirodi" agencije Bruketa&Žinić OM za klijenta Adris grupu. Kao "najbolja cjelovita kampanja" nagrađen je "Vremenski trezor" agencije Bruketa&Žinić OM, MediaCom, Degordian za klijenta Zagrebačka banku. Također, IdejaX posebno priznanje dodijeljeno je i u kategoriji "Najbolji dizajn i art direction" Davoru Bruketi i Nikoli Žiniću iz agencije Bruketa&Žinić OM za kampanju "Rast je u našoj prirodi", za klijenta Adris grupu.
Pobjednici studentskog natječaja IdejaXica
U brojnim su kategorijama dodijeljene i nagrade MIXX, a na Danima komuknikacija, proglašeni su i pobjednici studentskog natječaja IdejaXica. Zadatak studenata bio je osmisliti marketinšku strategiju za koncept "Bankarenje bez kravate" Erste banke, a to je pošlo za rukom i idejom Ani Vonić, Mariji Babić, Andrei Cvek i Andreju Kajganiću studentima Visoke poslovne škole Zagreb i Ekonomskog fakulteta Zagreb za projekt "E-magazin i Bankar grad".
Inače, valja istaknuti i da su ovogodišnje treće po redu izdanje Dana komunikacija, nacionalnog festivala oglašavanja organizirali HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) i IAB (neprofitna udruga posvećena interaktivnom marketingu) u partnerstvu s renomiranim festivalima Cannes Lions i Eurobest. (N. ORLOVIĆ RADIĆ)