Hrvatska reklamna agencija Bruketa&Žinic OM priopcila je u nedjelju da je kupila 50-postotni udjel u beogradskoj reklamnoj agenciji Popular, cime je svojem timu pridodala još 12 mladih strucnjaka za tržišne komunikacije.
Kako se navodi na web-stranicama agencije Bruketa&Žinic, sklapanjem partnerstva s beogradskom agencijom Popular formirana je nova agencija Popular Bruketa&Žinic OM specijalizirana za strateško planiranje, offline i online tržišne komunikacije, branding i dizajn sa sjedištem u Beogradu.
Agencija Popular prisutna je na tržištima jugoistocne Europe od 2006. godine. Popular i Bruketa&Žinic OM su reklamne agencije koje se bave offline i online tržišnim komunikacijma, brendingom i dizajnom. Zajedno s digitalnom agencijom Brlog, brending konzultatntima Brandoctor i shop concept studijem Brigada, cine grupu medusobno povezanih agencija u kojima 70-ak strucnjaka za tržišne komunikacije servisira narucitelje iz Slovenije, Hrvatske, Srbije, Ukrajine i Azerbajdžana.
U portfelju grupe nalaze se projekti za desetke razlicitih narucitelja poput slovenskog Tuša i Uniona, hrvatskih TDR-a, Podravke, Kraša, Atlantic grupe, srpske Državne lutrije, regionalnog Avona, Triglav osiguranja, Fruvite, azerbajdžanskih Nar mobilea, Pasha banke, ukrajinskog Freshtela ili libanonskog Hijack Byejack-a, navodi se u priopcenju. (Hina)