Iako je potkraj travnja, nakon dugog iščekivanja, tvrtka Kermas Istra d.o.o. Danka Končara konačno s Ministarstvom mora, prometa i infrastrukture potpisala ugovor o koncesiji za područje Sv. Katarina - Monumenti, početak izgradnje sad kasni zbog neočekivanog problema.
Radovi na izgradnji marine na otoku Katarina u zakašnjenju su zbog potopljenog broda "Moira" koji se nalazi pored samog otoka, a kojeg vlasnik ne može izvaditi iz mora jer je u - stečaju.
Usto, dodatni problem je ilegalna stanarka u jednoj od napuštenih zgrada uz buduću marinu, te niz brodica nasukanih na obalu koje vlasnici još nisu izvukli s prostora budućeg gradilišta. Zbog svega toga Končarova tvrtka još nije preuzela spomenuto državno zemljište, iako se sve institucije povezane s tim slučajem - od Ministarstva mora, prometa i veza, preko Lučke kapetanije do Grada Pule - slažu da to treba načiniti što prije.
- Objekt smo pokušali preuzeti već tri puta, ali problemi još nisu riješeni. Komisiju za preuzimanje čine osobe iz Ministarstva mora te članovi koje je imenovao investitor, kaže Barbara Peruško iz tvrtke Coin Inžinjering koja zastupa investitora Danka Končara.
- Potopljeni brod u vlasništvu je tvrtke u stečaju, čiji stečajni upravitelj mora obaviti cijelu proceduru za njegovo vađenje iz mora. Gospodin Končar ponudio je financijsku pomoć da se to ubrza, ali procedura je spora, napominje Peruško te dodaje: "Imamo izvođače radova i u problemu smo kako ih sačuvati. Najveći problem je što gubimo godinu dana s odgodom radova, jer marina neće biti gotova na vrijeme. Imamo podršku i od strane ministarstva, kao i od gradonačelnika Pule, no našli smo se u klopci iz koje trebamo što prije pobjeći." (Dubravko GRAKALIĆ)
OPŠIRNIJE U TISKANOM IZDANJU