Britanski i američki novinari rade priloge o Istri

Ashley Colburn i Daniel Cohen Griliopulos u Pazinu (D. ŠIŠOVIĆ)
Ashley Colburn i Daniel Cohen Griliopulos u Pazinu (D. ŠIŠOVIĆ)

Britanski turistički novinar Daniel Cohen Griliopulos i američka televizijska novinarka Ashley Colburn ovih dana u organizaciji agencije Taste of Adriatic borave u Istri, na Kvarneru i u Gorskom kotaru pripremajući priloge o turističkim i gastronomskim znamenitostima ovog dijela Hrvatske.

Baza im je u agroturizmu Ograde u Katunu Lindarskom, a u planu im je obići i snimiti Pazin, Hum, Sv. Lovreč i još neka mjesta u istarskoj unutrašnjosti, zatim Lokve, Delnice, Brod na Kupi i Ravnu Goru u Gorskom kotaru te Matulje, Kastav i Opatiju.

Daniel Cohen Griliopulos radi za tiskani i elektronski časopis Time Out Croatia, koji je dio grupacije Time Out koja inače objavljuje posebna izdanja za svaku zemlju interesantnu britanskim turistima, a njegovi su prilozi usmjereni na preporučivanje najkvalitetnijih i najzanimljivijih destinacija na tjednoj, mjesečnoj i godišnjoj bazi.

Ashley Colburn je hrvatskoj publici poznata po u nas prošle godine emitiranom turističko-putopisnom serijalu "Welcome to Croatia", a sada u Hrvatskoj snima novi serijal posvećen isključivo gastronomiji koji će biti prikazivan na američkim programima Travel Channelu i Cooking Channelu.

Osim predstavljanja gastronomskih delicija naših krajeva, ona će u emisijama pažnju posvetiti i samom procesu kuhanja, odnosno pripreme jela. Ovaj joj obilazak služi kao izvid i priprema za kasniji dolazak s kompletnom TV ekipom, a u planu joj je istražiti i snimiti kako se u agroturizmu Ograde pripremaju jela ispod čripnje, u Humu će joj u središtu pažnje biti biska i jela s tartufima, a u Tomažovoj konobi kraj Sv. Lovreča upoznat će se s jelima od mesa boškarina i načinom izrade istarskog pršuta.

Goranski dio ekspedicije bit će posvećen divljači, biljnim likerima i žabama, u Matuljima će posjetiti farmu puževa, a opatijska Vila Angiolina poslužit će za inscenaciju čajanke u austrougarskom duhu.

Moto ove turističko-gastronomske novinarske ekspedicije je "Hrana je kultura, identitet i bogatstvo", a ostvaruje se uz potporu Hrvatske turističke zajednice te regionalnih i lokalnih turističkih zajednica. (D. ŠIŠOVIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter