Brendiranjem grada privlače se investitori

Završena dvodnevna radionica Artur (M. MIJOŠEK)
Završena dvodnevna radionica Artur (M. MIJOŠEK)

U MMC Luka završena je dvodnevna radionica Artur (Arhitektura i turizam) čija je tema bila "Gradski projekti kao turistički potencijali grada".

Drugi dan radionice u Puli obilježilo je predavanje Igora Stanišljevića iz Parabureaua "Pula je više", odnosno o brendiranju Pule i općenito. Okupljenima je među ostalima, predočio da brendiranje znači puno više no što se misli, odnosno veli da ga mnogi povezuju s logotipom, no da to nije isto, već je brendiranje skup iskustva, predstave, emocija.

Brend mora sadržavati obećanje koje morate ispuniti, ne smije biti varanja jer onda neće uspjeti. Također, važno je ne precjenjivati svoje mogućnosti - Pula ne može postati Las Vegas, rekao je Stanišljević.

Osvrnuo na svojevrsno brendiranje Pule koje su radili, napomenuvši da to još nije gotovo. Potom je prikazao fotografije pojedinih gradova s različitim motivima, svojstvenim tom gradu kojeg su posjetitelji morali prepoznati. Kod prikaza pulske Arene, netko iz publike je u šali rekao Rim, no upravo je ta asocijacija koja zabrinjava, istaknuo je Stanišljević.

- Upravo to nije dobro i to znači da Pula nije brendirana. Grad mora imati zajednički identitet koji će odmah biti prepoznat, veli. Dodao je da Pula treba imati cilj te smjernice kuda želi ići. Zato se događa da mnogi pulsku Arenu zamijene s onom u Rimu.

Istaknuo je da se brendiranje grada ne radi za druge, već i za sebe jer osim turista, dobar brend može privući i investicije, studente, razne druge mogućnosti.

Stoga je važno da se percepcija Pule širi, veli Stanišljević te dodaje da brendiranje grada nije samo lijepljenje etikete, već je to strateški alat.

U nastavku radionice, predavanje je održao Silvije Novak iz 3LHD studija, Puljanima poznati po prijedlogu rješenja za Muzil. Novak je govorio o ulozi razvojnih projekata u kreiranju destinacije. Kazao je među ostalim da Hrvatskoj, u kojoj je u posljednjih 20-ak godina izgrađeno tek pet hotela od kojih je tek jedan greenfield investicija, sada treba integracijski turizam, da je vrijeme da se odustane od dosadašnjeg koncepta jer ćemo samo integracijskim turizmom dobiti cjelogodišnji turizam. (N. SOFTIĆ)

VIŠE U SUTRAŠNJEM TISKANOM IZDANJU.  


Podijeli: Facebook Twiter