Tvrtka Braj Kop iz sela Brajkovići kraj Trviža, koja se bavi proizvodnjom etiketa, dovršila je modernizaciju vlastitih proizvodnih pogona pomoću sredstava Europskog fonda za regionalni razvoj.
Ukupna investicija u informatizaciju i automatizaciju proizvodnih i poslovnih procesa iznosila je 963 tisuće kuna, od čega prihvatljivi troškovi projekta iznose 847 tisuća. Iz europskog fonda pristigle su 593 tisuće, dok je tvrtka uložila 254 tisuće kuna vlastitih sredstava. Financiranje projekta u okviru natječaja "Primjena informacijske i komunikacijske tehnologije za poboljšanje poslovnih procesa" odobreno je lani, a s aktivnostima su započeli u veljači ove godine.
- Realizacijom projekta utjecalo se na povećanje konkurentnosti društva Braj Kop povezivanjem proizvodnih i poslovnih procesa unutar društva, skraćivanjem vremena trajanja ciklusa proizvodnje što je posljedično povećalo kapacitet proizvodnje. Smanjili su se troškovi proizvodnje po jedinici proizvoda, povećala produktivnost rada te se poboljšala izvozna pozicija društva, kazali su Alen Brajković, voditelj proizvodnje u tvrtki i Ernes Oliva, savjetnik za europske fondove iz pulske tvrtke Eurokonzalting, koja je pripremila projektnu dokumentaciju, izradila prijavu na natječaj te vodila savjetovanje tijekom provedbe projekta.
Važna posljedica ulaganja u tvrtku, u kojoj je dosad bilo zaposleno 20 radnika, je i otvaranje triju novih radnih mjesta. U sklopu projekta izrađena je i web stranica www.brajkop.hr. Zanimljivo je da se etikete iz Trviža, namijenjene raznim industrijskim proizvodima i prehrambenim artiklima, izvoze u Češku, Sloveniju, Italiju, Austriju, Senegal, pa čak i Obalu Bjelokosti. (A. DAGOSTIN)