Predsjednik gradske podružnice IDS-a Valter Boljunčić se na današnjoj konferenciji za novinare se osvrnuo na napore koji Grad ulaže na poboljšanje školstva i obrazovanja.
- Pula ima jasnu strategiju, kako dugoročnu, tako i kratkoročnu o razvoju školstva. Gradska uprava je donijela odluku da se u školstvu okrene na strateška, odnosno dugoročna ulaganja u izgradnju novih škola i nadogradnju postojećih. Jedan od dugoročnih ciljeva bio je da se našoj djeci omogući jednosmjenska nastava. Posljednjih godina imali smo nekoliko ozbiljnih investicija kao što je izgradnja nove moderne škole na Velom Vrhu, nadogradnja i opremanje škola Šijana, Vidikovac, i Veruda. Danas gotovo sva djeca u Puli, osim nekoliko nižih razreda OŠ Kaštanjer i Šijana, gdje se također radi na planovima nadogradnje škole, pohađaju nastavu u jednoj smjeni, što je od iznimne važnosti, ocijenio je Boljunčić.
Grad Pula u posljednjih je nekoliko godina, investirao više nego u prijašnjih 30 godina, a posljednja škola u Puli izgrađena je davne 1982. godine, istaknuo je Boljunčić. Kao gradski vijećnik i dugogodišnji profesor neprihvatljivo mi je što pojedini gradski vijećnici koriste ovu temu za prikupljanje jeftinih političkih poena, ako ih uopće mogu skupiti kad jednom mjesečno iz Zagreba dolaze u Pulu. Riječ je o obrazovanju naše djece, što je po mom mišljenju jedna od najvažnijih stvari, a želim vjerovati da je to tema koja nadilazi stranačke podijele. Mislim da bi svi zajedno morali našoj djeci omogućiti što kvalitetnije školovanje, zaključio je Boljunčić. Član predsjedništva gradske podružnice IDS-a i predsjednik gradskog vijeća Robert Cvek iznio je brojne proračunske stavke za tekuću godinu kojima Grad nastoji izravno ublažiti obiteljima financijski teret školstva.
- I u ovim kriznim vremenima, u 2014. se uspjelo izdvojiti 2,5 milijuna kuna za investicije u školstvo i održavanje, odnosno stvaranje boljih uvjeta za djecu Pule, za razne programe u školstvu 1,5 milijuna kuna, za produženi boravak u svim osnovnim školama 2,5 milijuna kuna te više od milijun kuna za socijalni program, odnosno za kupnju udžbenika, marendi i produženi boravak. Zbroj tih ulaganja doseže iznos od 7,5 milijuna kuna. Izgradnja i nadogradnja škola, jednosmjenska nastava i brojne proračunske stavke za poboljšanje školskih uvjeta dobar su pokazatelj što nam je primarno, a to je osigurati našoj djeci u osnovnim školama jednake uvjete školovanja. Stalno se iznosi primjer Grada Zagreba, koji plaća udžbenike za sve osnovnoškolce i srednjoškolce, ali se često zaboravlja da su tamošnja djeca do nedavno imali trosmjensku nastavu, znači u školi su do večernjih sati, što u Puli nije slučaj. Pitam se zbog čega Ministarstvo obrazovanja ustraje na kupnji novih udžbenika kad su sami nastavnici i roditelji potvrdili da se radi o nekakvim sitnim, kozmetičkim i grafičkim izmjenama, a nikakvim izmjenama gradiva. S velikim kaznama se prijeti nastavnicama ukoliko dozvole djeci da dođu sa starim udžbenicima u školu. Ima li možda netko u resornom ministarstvu od toga osobni interes ili se samo radi o nesposobnosti i neimanju senzibiliteta za roditelje, zaključio je Cvek. (C. B. GALIĆ)