Bol i sreca kroz ples i pokret

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Nekoliko je razloga bilo dovoljno da do posljednjeg mjesta popune auditorij pred Malom scenom Istarskog narodnog kazališta Gradskog kazališta Pula, a onaj koji uvjerljivo prednjaci jest poziv na premijeru prve autorske solo predstave pulske plesacice i koreografkinje Roberte Milevoj.

Svojoj se publici predstavila s naslovom "Roberta, Roberta", Matijom Debeljuhom (video) kao partnerom u oslikavanju atmosfere i pripovijedanju autobiografske price teških i intenzivnih emotivnih stanja koje je dramaturški artikulirao Sandro Siljan. Asistenciju ovom umjetnickom projektu pružaju i Dario Družeta (dizajn svjetla) te Tomislav Feller (asistent koreografije).

"Roberta, Roberta" pripovijeda svoju bol, strah i borbu za život i srecu - ples i pokret. Svoje tijelo budi postepeno, apostrofira (ne)moc cestom repeticijom elemenata u odredenim frazama, zvukom i video kulisom. Predstava se zapravo može promatrati kao pokušaj provociranja katarze, procišcenja i stvaranja prostora za novi pocetak, novu snagu i novu ideju- kako u postupcima primjene tijela u stvaralackom procesu tako i u onima sadržajne manipulacije i konacne provokacije.

Ukoliko "Robertu, Robertu" prihvatimo kao takav, katarzican proces, jasno cemo ga i prepoznati i to je možda i najveci adut i atribut ove drame pokreta, jer ona je na sceni iskrena, otvorena i spremna podijeliti svoje delikatno emotivno stanje, i to i cini.


Podijeli: Facebook Twiter