Bayerische Motoren Werke - ili jedna od globalno najpoznatijih automobilskih marki znane kratice BMW, bi u najskorije vrijeme mogla promijeniti naziv u Bayerische ElektroMotoren Werke. Barem se tako naslućuje kad se shvati kako je dugo vremena najavljivani električni automobil i3 postao apsolutna - stvarnost.
Krajnje neobičan dizajnom, dakako kad je BMW u pitanju, jer bavarska stvarnost baš i nisu bili monovolumeni B segmenta, no svakako tehnološki vrlo napredan, kao što se to od Bavaraca i očekuje. Dimenzije i3 su: dužina 3999 mm, širina 1775 te visina 1578 mm, a međuosovinski razmak 2570 mm. Funkcionalnost na razini klase - volumen prtljažnika starta s 250 litara, a i težina unatoč činjenici da posjeduje bateriju i elektromotor prihvatljivih 1270 kilograma.
Pogonska komponenta ima elektromotor snage čak 170 KS što ovaj automobil uzdiže u sektoru električnih vozila, dok mu je maksimalni okretni moment 250 Nm. Zahvaljujući tim parametrima ubrzanje do 100 km/h mu je svega 7,2 sekunde dok je maksimalna brzina limitirana na 150 km/h. I bolje jer se nakon toga ulazi u zonu visokih kazni, a i potrošnja nakon toga silovito raste. Autonomija je između 130 i 180 kilometara što je u domeni uobičajenog i vrlo realnog u prosječnoj dnevnoj kilometraži većine korisnika automobila.
Ono što se doima pomalo neobičnim za današnje automobile dimenzije su guma: 155/70 R19. Naravno, naplaci i pneumatici su proračunati tako da što manje utječu na potrošnju te da povećavaju autonomiju ovog neobičnog BMW-a.
Cijena što se pojavljuje na zapadnim tržištima, a s korekcijom od nekoliko posto i u Hrvatskoj, iznose od 270 do 300 tisuća kuna. Nije malo, no BMW-i i u klasičnom izdanju postižu visoke cijene. Doda li se ovoj priči podatak kako za prevaljivanje 100 kilometara i3 troši po prilici 1 euro, ili nešto manje od 8 kuna, moglo bi se čak početi i razmišljati. O "bavarcu" na struju. Ma koliko golemoj većini pasioniranih ljubitelja maske s otvorima za zrak zvanim "bubrezi" svako dovođenje elektromotora pod haubu bilo jednim od najvećih svetogrđa i povijesti omiljene im tvrtke.