Blogom do gosta

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Promocija Istre kao turisticke destinacije uz standardni marketing i dovodenje stranih turistickih novinara dobila je još jednu dimenziju - promociju putem internetske publikacije bloga. Preteci najnovije svjetske trendove Upravni odjel za turizam Istarske županije ove je godine u dva navrata, na proljece i ljetos, organizirao strucno putovanje za nekoliko svjetski poznatih blogera pod nazivom Press blogging trip, kojima je predstavio cjelokupnu istarsku turisticku ponudu - od specificnih sadržaja u unutrašnjosti do istarskih najpoznatijih ljetovališta.

Novi nacin promocije, koji putem internetskih socijalnih mreža omogucuje brzu multiplikaciju informacije, procelnik županijskog odjela za turizam Denis Ivoševic ocjenjuje uspješnim i isplativim. Stoga se vec sada pripremaju strucna putovanja za blogere za iducu godinu.

"Press blogging trip novi je vid promocije destinacije, ali prije svega komunikacije s tržištem i mnogobrojnim clanovima social networka, koje nazivamo viralni marketing. Iako se radi o iskusnim blogerima, posebno me veselio podatak da su svi oni prvi put bili na organiziranom blogging tripu jer su prije Istre uglavnom putovali individualno i samoinicijativno. Vjerujemo da ce izravni rezultati ovog putovanja u kratkom roku biti primjetni, kako vecom posjecenošcu naših web-portala, tako i, vjerujemo, konkretnim dolascima koji ce biti potaknuti uvjerljivim clancima napisanim iz prve ruke", rekao je Ivoševic.

Istaknuo je da su u odjelu na ideju došli na prošlogodišnjem turistickom forumu. Prvi korak nakon toga bio je razrada ideje o putovanju, a drugi pronalazak blogger huntera, odnosno osobe koja dobro poznaje tu scenu i koja može preporuciti najbolje internetske pisce. Taj je dio posla preuzeo Barry Napier, medunarodni strucnjak, novinar i opinion maker na podrucju hotelijerstva.

Na prvom strucnom putovanju u Istri su gostovali blogeri, specijalisti za posebne interese poput ruralnog i kulturnog turizma, te eno-gastronomije, koji su posjetili male hotele, vinske ceste, ceste maslinova ulja, gradice u unutrašnjosti, ali i istarske priobalne gradove i Brijune. U drugom navratu svoja iskustva iz Istre široj javnosti putem svojih socijalnih mreža prenijeli family bloggeri, odnosno blogerske obitelji koje su specijalizirane za obiteljski i sun & beach turizam. Posjetili su istarska ljetovališta, a svoja je iskustva putem interneta prenijela cijela obitelj, svatko na svojim stranicama i iz svoje perspektive. Njihov je posjet rezultirao s 25 objavljenih blog postova.


Podijeli: Facebook Twiter