Niti dva mjeseca otkako je drugi put pušten iz zatvora u cetvrtak su ponovno uhiceni bivši direktor Hrvatskih autocesta Jurica Prskalo te bivši clan Uprave tog javnog poduzeca Marijo Lovrincevic koji je zbog navodnih nezakonitosti u poslovanju HAC-a takoder vec bio u Remetincu.
Glasnogovornik MUP-a Krunoslav Borovec nije mogao službeno potvrditi njihova uhicenja isticuci da je rijec o USKOK-ovom predmetu. No, glasnogovornik USKOK-a Vuk ?uricic rekao je da je predmet u nadležnosti Županijskog državnog odvjetništva.
Neslužbeno se doznaje da su Prskalo i Lovrincevic uhiceni zbog nezakonitosti pri izgradnji autoceste Dalmatine, tocnije njene zadnje dionice do Ploca.
Jurica Prskalo od ranije je osumnjicen u cak dvije afere u kojima je HAC ostao bez više od 50 milijuna kuna. Najprije je, zajedno s Lovrincevicem, uhicen u slucaju "Nesklad", u kojem se celnicima HAC-a na teret stavljalo da su HAC oštetili za najmanje 22 milijuna kuna ugovorivši posao bojanja cijevi tunela Sveti Rok i Mala Kapela s tvrtkom Skladgradnja u vlasništvu Slavena Žužula.
Uz Prskala, Lovrincevica i Žužula u slucaju "Nesklad" Županijsko državno odvjetništvo teretilo je i direktora Sektora za gradenje Gorana Legca te glavnog inženjera projekta Bosiljevo-Sveti Rok Željka Kandžiju. Svi osim Žužula iz pritvora su pušteni u veljaci 2010., no Prskalo je nakon devet mjeseci ponovno uhicen, ovoga puta po nalogu USKOK-a zbog umiješanosti u aferu Fimi media.
Osim Prskala, tada su uhicena još trojica HAC-ovih dužnosnika, šef financija Josip Sapunar, bivši direktor autoceste Rijeka - Zagreb Zlatko Korpar i još jedan bivši predsjednik uprave Mario Crnjak. Svu cetvoricu USKOK tereti da su dodjeljivali poslove bez javnog natjecaja i iz HAC-a preko tvrtke Fimi media izvukli više od 26 milijuna kuna.
Nedjelo je naprije priznao Sapunar koji je iznio obranu i izašao iz zatvora sredinom prosinca, dok su ostala trojica, ukljucujuci i Prskala iz Remetinca izašli pocetkom veljace ove godine.
Mediji su duže vrijeme pisali o navodnim nezakonitostima pocinjenima tijekom izgradnje Dalmatine, od prevelike cijene kilometra autoceste do preplacenih radova na odmorištima i pogrešno navedene ukupne dužine izgradene trase.