Biste li za haljinu izdvojili desetke tisuca kuna?

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Kad bi se dijelila nagrada za dizajnersku trgovinu u kojoj kupci potroše najviše novca, nagradu bi primio Oscar de la Renta. U njegovom njujorškom butiku na Madison Avenueu prosjecni kupac ostavi oko 17 tisuca kuna (3.217 $).

Novo istraživanje marketinške tvrtke Bundle pokazuje da romanticne, ženstvene haljine Oscara de la Rente poticu najžešci šoping.

Ovisnice o visokoj modi tijekom jedne kupnje u ekskluzivnoj trgovini na Madison Avenueu prosjecno potroše 3.217 americkih dolara. Iznos ne treba cuditi jer od najjeftinijih haljina, koje koštaju oko 9.800 kuna (1.890 $), racun za samo jedan komad odjece može doseci i 55.300 kuna (10.690 $).

Prema istraživanju, tri najskuplje trgovine odjecom u SAD-u nalaze se u New York Cityju.

Odmah nakon Oscara de la Rente, izuzetno se troši i na odjecu Giorgia Armanija, takoder na Madison Avenueu. Kod njega kupci u prosjeku potroše 15 tisuca kuna (2.881 $).

Na trecem mjestu je ekskluzivna odjeca Loro Plana u Bostonu, gdje se u prosjeku na jednom racunu nade iznos od 14.500 kuna (2.818 $), dok je na cetvrtom mjestu švicarska dizajnerska kuca Akris, koja u prosjeku izdaje racun s iznosom od 13.700 kuna (2.649 $).


Podijeli: Facebook Twiter