Bio Istra uskoro počinje prodaju proizvoda s markicom

Vlasta Radoičić s markicama Bio Istre (V. HABEREITER)
Vlasta Radoičić s markicama Bio Istre (V. HABEREITER)

Na čelu udruge Bio Istra koja objedinjava proizvođače, prerađivače, prodavače i potrošače bioproizvoda u sljedeće četiri godine bit će i dalje dosadašnja predsjednica mr. sc. Vlasta Radoičić.

Dopredsjednicom je imenovana Sanja Kadum, a članovi Upravnog odbora su Robert Fabac, Juraj Baturić i Kornelija Kenđer, odlučeno je na nedavnoj skupštini udruge, održanoj u Poreču.

Skupština je donijela i odluku o izmjenama i dopunama Statuta, od kojih je najbitnija ona da su u tijela udruge uveli novo, stručno vijeće na čijem je čelu Juraj Baturić. Ostali članovi su Mladen Milohanić, Ivan Kukurin, Davor Hitri, Sanja Kadum, Rozana Žužić, Kornelija Kenđer, Mirela Marković i Vlasta Radoičić.

- Novom odredbom Statuta omogućeno je da se udruga sukladno novom Zakonu o udrugama može baviti gospodarskim djelatnostima na malo, a u smislu ostvarivanja svojih ciljeva. Tako se, osim gospodarskih djelatnosti, od sada možemo baviti i organizacijom sajmova, izdavačkom djelatnošću, promocijom i prodajom proizvoda na malo, prehrambeno-procesnim konzaltingom, savjetodavnim uslugama, sve smislu jačanja financijske neovisnosti, a ne stvaranja profita, istaknula je Radoičić.

Dodala je da će prva sljedeća aktivnost biti prodajni punkt na tržnici u Istraturistovom kampu Park Umag, na kojem će prodavati i promovirati svoje proizvode s markicom Bio Istra - kontrolirani proizvod, a odluka o dodjeli markice povjerena je stručnom vijeću.

- Novost je da se oznakom Bio Istra neće označiti samo ekološki proizvod, ali to je samo jedan od kriterija. Tako će se na našem punktu naći proizvodi s oznakom izvornosti, istarski tradicijski proizvodi, proizvodi od samoniklog bilja… koje proizvode članovi udruge. U prvom naletu prodavat ćemo proizvode 20-ak proizvođača, kaže Radoičić. Naglasila je da je Istarska županija dala podršku ovom pilot-projektu uspostave proizvodnih kanala za bio-proizvođače s ciljem marketinške promocije za autohtone i zaštićene proizvode, jedinstvenom na ovom području. (V. HABEREITER)


Podijeli: Facebook Twiter