Bez zamrzavanja i magljenja stakala?

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Muke svih onih koji su na temperaturama ispod nule sa svojih vjetrobranskih stakala strugali led prije odlaska na posao uskoro bi mogle završiti. Na pomolu je nova tehnologija koja rješava taj problem, ali i problem zamagljivanja stakala.

Grupa Volkswagen u suradnji s Institutom za površinske tehnologije Fraunhofer razvila je tehnologiju Low-E coating, koja onemogucava zamagljivanje i zamrzavanje vjetrobranskih stakala, pa cak i na temperaturi od -18 Celzijevih stupnjeva.

U Volkswagenu kažu kako je tajna u tankom premazu indijevog oksida koji ogranicava rasipanje topline te zaustavlja ili odgada zamrzavanje.

"Low-E coating ne može posve sprijeciti zamagljivanje ili zamrzavanje, no može itekako umanjiti mogucnost njegova nastanka", izjavio je jedan od celnih ljudi Volkswagena Thomas Drescher.

Iz te kompanije porucuju kako još moraju poraditi na nekim problemima prije no što proizvod stave na tržište, no takoder navode kako ce se potruditi da postojece prepreke uklone što prije.


Podijeli: Facebook Twiter