Predstavljanje hrvatskog turizma u Beogradu ipak ce ostati bez najavljivanog Severininog koncerta. Na Medunarodnom sajmu turizma IFT Hrvatska ce biti zemlja partner, i to nakon što je lani domaca turisticka ponuda prvi put promovirana sveobuhvatnom nacionalnom prezentacijom.
Ministarstvo turizma i Hrvatska turisticka zajednica (HTZ) hrvatsku vladavinu središnjim turistickim sajmom planirali su zaciniti Severininim koncertom, medutim, u zadnji se tren procijenilo da se novac ocito može utrošiti i drugacije. Naime, za 3,6 milijuna kuna su smanjeni troškovi promoviranja na sajmovima i turistickim prezentacijama, a novac se preusmjerava u program oglašavanja sa zracnim prijevoznicima i organizatorima putovanja Krila Hrvatske. Program je to od cije se realizacije ocekuje dolazak oko 650 tisuca putnika u Hrvatsku.
Severina tako, osim što i hrvatski i srpski medijski prostor puni svojom vezom sa srpskim kraljem bakra, za sada, cini se, pro bono nece biti ambasadorica hrvatskog turizma.
Ministarstvo i HTZ su još 2009. pokrenuli projekt "Postanite ambasador hrvatskog turizma" - online promociju u sklopu koje osobe iz javnog života, ali i obicni gradani, promoviraju ljepote Hrvatske i predstavljaju je kao privlacno turisticko odredište. U spotovima koji su se potom pojavili na posebno osmišljenoj web-stranici turiste su u Hrvatsku pozvali Slaven Bilic i nogometni reprezentativci, no osim njih više se od poznatih licnosti na internetu ne može naci ni jedan drugi filmic neke poznate hrvatske licnosti.
Bit ce da je prvotni entuzijazam poznatih brzo splasnuo s obzirom na to da se ocekuje nastup bez novcane naknade.
Prilikom pokretanja ovog projekta javila se marketinška agencija Albatros te je obznanila da su oni prvi predstavili slican projekt pod nazivom "Sport i marketing" te da je ovakva praksa u svijetu vec duže poznata.