Bez interneta dva mjeseca, ali računi uredno stižu

(Arhiva GI)
(Arhiva GI)

Puljanin Robert Čadro još je jedan u nizu nezadovoljnika koji tvrde da Hrvatski Telekom uredno zna naplatiti preskupu uslugu, ali kada počnu problemi od njih ni riječi. Još prije četiri godine uzeo je paket za televiziju, internet i telefonsku liniju, no veli da je od samog početka imao problema s Max TV-om, koji je učestalo emitirao smetnje. Kako problemi nisu prestajali, odlučio je prijeći na Max TV satelit da bi rasteretio internet, no sada već gotovo dva i pol mjeseca nije mogao koristiti internet iako uredno podmiruje sve račune.

Naime, još 17. kolovoza počeli su mu problemi s vezom na internetu, nije se mogao spojiti, veza je pucala i u nekoliko je navrata pokušao taj problem riješiti putem službe za korisnike, kada mu je rečeno da će se kvar otkloniti u što je moguće kraćem roku. No, to se nije dogodilo, veli Čadro, koji je nakon neuspješnih pokušaja s operaterima otišao u pulsku poslovnicu T-Coma da bi na licu mjesta pokušao riješiti problem. Na preporuku službenika uputio je prigovor očekujući da će ga netko u razumnom roku kontaktirati i da će dobiti sva potrebna pojašnjenja.

- Međutim, 11. rujna mi je bez ikakvog obrazloženja potpuno iskopčan internet, a jedina obavijest koju sam primio bila je da je korisnički račun trajno isključen. Zašto i iz kojeg razloga nitko mi nije pojasnio, već su me doslovno preko noći iskopčali. Ponovno sam kontaktirao službu za korisnike i tada su mi rekli da je korisnički račun isključen na "zahtjev tehnike" ne navodeći što je konkretno posrijedi, a meni takvo nesuvislo obrazloženje apsolutno ništa nije značilo, kaže Čadro, koji ponovno zove službu za korisnike da vidi kada će se kvar otkloniti i odgovor u čemu je problem, međutim, do dan-danas nije dobio nikakvu povratnu informaciju.

Prekipjelo mu je kada mu je, kako tvrdi, opet bez prethodne najave 17. listopada iskopčana i telefonska linija.

- Obrazloženje koje sam dobio iz T-Coma je da su mi poslani "neki novi signali". I što da ja s time radim, kakvi signali, što im to znači i zašto bih ja oko toga uopće trebao razbijati glavu? Kap koja je prelila čašu je kada mi je za prošli mjesec stigao račun za internet iako ga zbog kvara nisam ni koristio. Sve bih ja to nekako i prožvakao da me barem netko izvijestio da ću zbog određenih tehničkih poteškoća privremeno biti bez linije. Strpio bih se, no problem je što nitko ništa ne govori. Uredno plaćam račune, a oni mene iskopčaju bez ikakvog obrazloženja, to je obični kriminal, zaključio je svoju priču Čadro.

T-Com reagirao nakon novinarskog upita

O slučaju smo izvijestili i Odjel za odnose s  javnošću u Hrvatskom Telekomu. Kazali su da je korisnik kontaktiran te da je tehnička ekipa uspostavila ADSL i POTS vezu, tako da korisnik sada ima pristup internetu, kao i telefonsku vezu. Tvrde da su problemi uzrokovani smetnjama tehničke prirode. U svom su šturom odgovoru naveli da se korisnicima koji nisu u mogućnosti koristiti usluge duže od 24 sata, mjesečna naknada umanjuje razmjerno trajanju tehničke smetnje. (D. BAŠIĆ-PALKOVIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter