Test Jeepovog Compassa je pokazao da
ovaj pristali kompakt može baš sve što nam u pravilu treba, a da ostane
skladan i dimenzijama prilagodljiv gradskim gužvama. Pokrece ga odlican, mada nam
vec dobro poznat iz citavog niza automobila, dizelski agregat zapremine
dvije litre, snage 140 KS, te jako dobrog okretnog momenta od 310 Nm. K
tome, i rucni mjenjac sa šest stupnjeva prijenosa je precizan i dobro
proracunatih omjera pa je Compass pravi užitak voziti jer spremno i brzo odgovara na sve stilove vožnje. Potrošnja mu je pritom
nevelika te cete, i ne misleci na cijene, teško prijeci prosjek od 7,5
litara, tim više kada imamo na umu lošiju aerodinamiku i težinu
iznad 1,5 tona.
Tipicna Jeepova maska je apsolutna poveznica sa slavnom
tvrtkom, no ostali su oblici, posebno na rubovima prednjeg i stražnjeg
dijela, znatno smekšani. Na taj se nacin dobilo moderan izgled, svakako
prilagoden SUV svijetu, ali i podsjetnik na vremena nastanka
najpoznatije marke terenaca na svijetu.
Funkcionalno, Compass udovoljava svim potrebama. Kabina je
prostrana, na stražnjoj je klupi mjesta za tri putnika, a nešto manji
prtljažnik se jednostvano povecava asimetricno djeljivim stražnjim
naslonom. Vozne osobine su zahvaljujuci snažnom dizelašu i integralnom pogonu
jako dobre, a iako izgleda nešto nježnije, Compass ce vas
iznenaditi i svojim terenskim sposobnostima. Slobodno stoga udite u
blato, na neku livadu, zimi u snijeg, ljeti na plažu jer -
bez problema cete iz njih i izaci.
Cijena Compassa je prihvatljiva. Rijec je bila o sveobuhvatnom
paketu opreme, uostalom i dizelaši znacajno dižu cijenu pa je 212
tisuca kuna, odnosno manje od 30 tisuca eura, dobar rezultat.