Besprijekorna orijentacija Compassa

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Test Jeepovog Compassa je pokazao da ovaj pristali kompakt može baš sve što nam u pravilu treba, a da ostane skladan i dimenzijama prilagodljiv gradskim gužvama. Pokrece ga odlican, mada nam vec dobro poznat iz citavog niza automobila, dizelski agregat zapremine dvije litre, snage 140 KS, te jako dobrog okretnog momenta od 310 Nm. K tome, i rucni mjenjac sa šest stupnjeva prijenosa je precizan i dobro proracunatih omjera pa je Compass pravi užitak voziti jer spremno i brzo odgovara na sve stilove vožnje. Potrošnja mu je pritom nevelika te cete, i ne misleci na cijene, teško prijeci prosjek od 7,5 litara, tim više kada imamo na umu lošiju aerodinamiku i težinu iznad 1,5 tona.
Tipicna Jeepova maska je apsolutna poveznica sa slavnom tvrtkom, no ostali su oblici, posebno na rubovima prednjeg i stražnjeg dijela, znatno smekšani. Na taj se nacin dobilo moderan izgled, svakako prilagoden SUV svijetu, ali i podsjetnik na vremena nastanka najpoznatije marke terenaca na svijetu.
Funkcionalno, Compass udovoljava svim potrebama. Kabina je prostrana, na stražnjoj je klupi mjesta za tri putnika, a nešto manji prtljažnik se jednostvano povecava asimetricno djeljivim stražnjim naslonom. Vozne osobine su zahvaljujuci snažnom dizelašu i integralnom pogonu jako dobre, a iako izgleda nešto nježnije, Compass ce vas iznenaditi i svojim terenskim sposobnostima. Slobodno stoga udite u blato, na neku livadu, zimi u snijeg, ljeti na plažu jer - bez problema cete iz njih i izaci.
Cijena Compassa je prihvatljiva. Rijec je bila o sveobuhvatnom paketu opreme, uostalom i dizelaši znacajno dižu cijenu pa je 212 tisuca kuna, odnosno manje od 30 tisuca eura, dobar rezultat.


Podijeli: Facebook Twiter