Besplatno korištenje Wi-Fi mreže u svim autobusima Pulaprometa

(D. ŠTIFANIĆ)
(D. ŠTIFANIĆ)

U suradnji s Gradom Pula od danas je Pulapromet u cjelokupni vozni park, svih 34 autobusa javnog gradskog prijevoza, uveo za sve korisnike besplatno korištenje Wi-Fi usluga. Praćenje trendova Pulaprometa predstavili su pulski gradonačelnik Boris Miletić i direktor gradskog prijevoznika Igor Škatar, naznačivši da će korisnicima omogućiti najnoviju dual band tehnologiju i korištenje 4G mobilni Internet.

Podizanje kvalitete usluge

Vrijednost investicije iznosi 67 tisuća kuna, za koje je namjera putem "najma" (reklama) budućim poslovnim partnerima vratiti u narednih oko godinu dana.

- Uvođenjem ove usluge želimo dodatno podići kvalitetu usluge u javnom gradskom prijevozu. Uvjereni smo kako ćemo na ovaj način motivirati još veći broj naših sugrađana na korištenje autobusa, čime će se u konačnici smanjiti pritisak osobnih vozila na našim prometnicama. Uvođenjem niza e-usluga, poput e-Poslovanja ili , primjerice, e-Potpisa u rad gradske uprave, pozicionirali smo se kao "pametan grad" koji u svakodnevnom funkcioniranju grada koristi pametna rješenja, a usluga besplatnog interneta mali je, ali značajan, kotač u cjelokupnom sustavu, rekao je gradonačelnik Miletić.

Primjena novih tehnologija omogućit će korisnicima korištenje interneta, ali i Pulaprometu novi vid oglašavanja sa sadašnjim ili novim poslovnim partnerima. Upravo stoga bi se investicija trebala brzo isplatiti jer, kako navodi Škatar, već se spremaju sponzorski ugovori. Kada se koristi Wi-Fi u Pulaprometovim autobusima, nakon odabira mreže, potrebno je prihvatiti "uvjete" i nakon početnih pet sekundi "promo reklame" počinje besplatno korištenje interneta.

Nove poslovne mogućnosti

- Pogotovo ciljamo na naše najmlađe korisnike usluga javnog gradskog prijevoza, koji čine oko 35 posto ukupnog broja naših putnika. U jednom trenutku na mrežu se može spojiti 64 korisnika, što je po autobusu više nego dovoljno. Razvoj i primjena novih tehnologija u poslovanju pruža i nove mogućnosti. Tako naši putnici imaju mogućnost korištenja interneta, a Pulaprometu se nudi mogućnost jednog sasvim novog vida oglašavanja putem kojeg vjerujemo da će se cjelokupna investicija vrlo brzo i isplatiti. Do sada smo marketinški pristup imali kroz "plakatiranje" naših autobusa a ovime dajemo dodatnu mogućnost poslovnim partnerima, istaknuo je direktor Pulaprometa.

Osim najmlađih, oko 40 posto korisnika javnog gradskog prijevoza su umirovljenici, deset posto radnici, dok ostatak čine gosti Pule, koji će ovu usluga zasigurno, također, spremno prihvatiti. (G. ROJNIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter