Besplatna promocija hotela i restorana u posezoni

Hotel Park Plaza Belvedere u Medulinu bit će otvoren i u posezoni (Dejan ŠTIFANIĆ)
Hotel Park Plaza Belvedere u Medulinu bit će otvoren i u posezoni (Dejan ŠTIFANIĆ)

Turističke zajednice južne Istre, kao i ona Bujštine te Rovinja pozivaju sve svoje ugostitelje, hotelijere, iznajmljivače, turističke agencije te ostale ponuđače turističke ponude da čim prije ispune izjavu kojom se obvezuju Hrvatskoj turističkoj zajednici da će imati otvorene svoje objekte u posezoni, točnije od početka rujna pa sve do 15. listopada. Naime, TZ-i južne Istre - Pule, Vodnjana, Fažane i Medulina, kao i Bujštine (Umag, Novigrad, Brtonigla i Buje), ali i Rovinja prijavile su se na pilot-projekt Ministarstva turizma i Hrvatske turističke zajednice PPS - poticanje pred i posezone koji je ovog tjedan dobio i svoj službeni naziv Hrvatska 365.

Prijave odmah

Da bi destinacije dobile potrebnu nacionalnu promociju i prezentacije upravo za ta razdoblja u godini, TZ-i moraju do 25. kolovoza poslati potrebnu dokumentaciju i izjave kojima garantiraju da će u tom periodu imati otvoren određen broj objekata. Iznijele su danas na konferenciji za novinare u Puli direktorica TZ-a Pule Sanja Cinkopan Korotaj, Rovinja Odete Sapač te Umaga Sanda Bravar.

- Na terenu imamo puno posla da bi se taj projekt ostvario. Jedan od njih je i prikupljanje izjava koje ćemo postaviti na svoje web stranice pa ih svatko može preuzeti i ispuniti. To se odnosi na sve smještajne i ugostiteljske objekte te agencije koje kreiraju proizvode u pred i posezoni. Naime, u pravilniku o ovom projektu propisano je da u tom razdoblju mora raditi minimalno 50 posto svih hotela, 10 posto smještajnih kapaciteta drugih vrsta, 50 posto ugostiteljskih objekata te najmanje dvije turističke agencije koje kreiraju programe. U tom periodu mora raditi i 50 posto trgovina, iako nam za njih nisu potrebne pismene izjave, kaže Cinkopan Korotaj.

Istaknula je da će svi oni koji budu sudjelovali u projektu imati posebnu promociju na web stranicama HTZ-a. Stizat će specijalizirani novinari koji će također promovirati destinaciju.

Rezultati nagodinu

Riječ je, kako kaže Sapač, o proizvodima koji mogu zainteresirati goste u pred i posezoni kao što su kulturni turizam, enogastronomski turizam, cikloturizam, zdravstveni i poslovni turizam.

- Osim raspoloživosti kapaciteta, destinacije u tom razdoblju moraju imati manifestacije koje ne ovise o vremenskim prilikama. Na raspolaganju moraju biti sportski i rekreacijski sadržaji te ostala ponuda poput izleta, tematskih radionica i slično. Osnovat će se poseban klub u kojem će biti predstavnici svih nositelja turističke ponude i koji će razvijati ove proizvode, tvrdi Sapač.

Na sličan način svoje proizvode već razvija Bujština, odnosno klaster turističkih zajednica sjeverozapadne Istre, i to od 2011. godine što se pokazalo iznimno uspješnim za dovođenje gostiju na proljeće i jesen.

- Na razini svake destinacije u ovom projektu definirat će se  pet do šest proizvoda kojima će se baviti projektni timovi s tri do sedam članova u kojima će biti zastupljeni predstavnici javnog i privatnog sektora, objašnjava Bravar kako će funkcionirati razvoj turističkih proizvoda. Direktorice ne očekuju veće rezultate ove godine, ali ih raduje što je projekt pokrenut jer će se to odraziti na bolju predsezonu iduće godine. (B. BAN)

OPŠIRNIJE U TISKANOM IZDANJU OD SRIJEDE


Podijeli: Facebook Twiter