Promocija i degustacija, odnosno senzorna analiza pecenog mladog istarskog krumpira brenda "Iskro" održana je u praktikumu porecke Turisticko-ugostiteljske škole Antona Štifanica. Dio je to istraživanja na projektu "Razvoj nove robne marke-istarski mladi krumpir" koji je prije dvije godine pokrenuo porecki Institut za poljoprivredu i turizam, a na inicijativu poljoprivrednih proizvodaca mladog krumpira okupljenih u pulskoj zadruzi "Agro-Istra", doznajemo od znanstvene suradnice dr. Anite Ilak Peršuric.
Opsežno istraživanje osmislio je i proveo voditelj projekta dr. Dean Ban sa svojim timom suradnika, a obuhvacalo je ispitivanje tržišta, poljska istraživanja na više lokacija u Istri i Dalmaciji, ispitivanje kvalitete krumpira, izradu logotipa, imena, te senzornu analizu - degustaciju. Potonjoj je prisustvovalo dvadesetak degustatora podijeljenih u dvije grupe koje su cinili proizvodaci krumpira iz Agro-Istre, djelatnici i vanjski suradnici Instituta, te predstavnici županijskog Odjela za poljoprivredu. Krumpir su pripremili profesori škole s ucenicima, a degustacijom su se ocjenjivali izgled, boja, miris (kvaliteta, trajnost i intenzitet), okus (dopadljivost, tvrdoca i hrskavost), te sadržaj ulja i struktura prženog krumpira, i to kroz cetiri sorte - Vivaldi, Jaerla, Berber bijele pokožice i Red Scarlet crvene pokožice. Rezultati degustacije pokazali su da znacajnijih razlika izmedu istarskih i dalmatinskih lokacija nema. Najboljom sortom proglašen je Berber, dok je najlošije ocijenjen Vivaldi.
Cijeli projekt prepoznat je kao znanstveni i prakticni doprinos poljoprivredi, te ga financiraju Ministarstvo poljoprivrede i Istarska županija, a mladi krumpir brenda "Iskro" vec se nalazi u prodaji.