Benzinska u Marini Veruda još zatvorena

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Benzinska crpka u Tehnomontovoj Marini Veruda u Puli do daljnjeg je zatvorena, izvijestio je direktor marine Sean Lisjak, dodavši da se mirno okoncanje nastalog spora ne nazire.

Po njegovim rijecima, Uprava Ine ocitovala se na zahtjev Tehnomonta da se riješe problemi oko koncesije te da se napokon potpiše ugovor o potkoncesiji, koji Ina sve ove godine nije imala, ponudivši iznos o kojem "nije vrijedno pricati".

Podsjetimo, Ininu benzinsku pumpu u Marini Veruda privremeno je zapecatila inspekcija Ministarstva mora, prometa i infrastrukture jer nema koncesiju za obavljanje djelatnosti koju na ovom prostoru obavlja 26 godina.

U obrazloženju inspekcijskog nadzora, koji je u ime resornog ministarstva obavila Lucka kapetanija, stoji da Ina godinama ne placa koncesiju i prakticki radi protuzakonito. Lisjak tvrdi da je financijska policija dala jasne parametre koliko je koncesija trebala iznositi.

- Financijska policija utvrdila je da je koncesija trebala iznositi oko 400 tisuca kuna i od toga ne smijemo odstupati. Ina je ponudila mizernih 10 posto od iznosa utvrdenog financijskim nadzorom i mi se nikako ne možemo složiti s time.

Za nas su parametri financijske policije temelj eventualnog dogovora jer bismo se u protivnom ubrzo opet našli u položaju da iz svojih sredstava placamo zbog toga što je netko obavljao djelatnost i ostvarivao profit, a da za to nije imao pravnu osnovu. Ovdje se radi o iznosima na kojima ce inzistirati i buduce financijske kontrole i bilo bi krajnje neodgovorno da prihvatimo prijedlog Ine, svjesni da ga nadležna tijela nece prihvatiti, kaže Lisjak.

- Posebno se ne možemo složiti s tim da se iznosi najamnine i koncesije za prethodno razdoblje trebaju primijeniti i na naknadu za to razdoblje jer je to u suprotnosti s izvješcem financijske policije. Ina smatra da trebamo platiti zbog toga što su oni radili bez pravne osnove, a sve u ime navodno partnerskih odnosa.

I dalje smo spremni za razgovore. No s obzirom na udaljenost naših pocetnih pozicija, realno je pitanje mogu li oni uspješno završiti. Da bismo spasili ovu sezonu, razmatramo mogucnost ambulantne prodaje s nekim drugim dobavljacem goriva da naši gosti, ali i sugradani koji su koristili pumpu u našoj marini, ne bi ostali zakinuti.

Ako Ina odbije daljnju suradnju, postoji mogucnost da preregistriramo tvrtku i sami otvorimo benzinsku pumpu na istom mjestu, zakljucio je Lisjak.

Kako bilo, naši ce ribari i dalje morati tankati spremnike svojih brodova na pulskoj rivi, u Rovinju ili pak u Nerezinama na Velom Lošinju. Benzinska pumpa na rivi u Malom Lošinju takoder je zatvorena zbog onecišcenja okoliša.

Ina: U tijeku su pregovori s vlasnikom koncesije


"Ina poduzima odgovarajuce aktivnosti da bi benzinska postaja u Marini Veruda nastavila s radom. Stoga smo nakon višekratnih kontakata s predstavnicima Marine Veruda, te nakon pomne analize slicnih lokacija, napravili i prijedlog rješavanja medusobnih odnosa kroz ugovorni odnos, koji bi u interesu potrošaca, Ine i Marine Veruda omogucio što skoriji nastavak rada benzinske postaje.

U tijeku su pregovori s vlasnikom koncesije na toj lokaciji. Što se tice zaposlenika te postaje, radimo na optimalnom rješenju za svakog ponaosob prema uobicajenoj praksi, što konkretno znaci da ce zaposlenici biti rasporedeni na najbliže lokacije, benzinske postaje, prema mjestu stanovanja", stoji u priopcenju Ine.


Podijeli: Facebook Twiter