Benetton traži sto mladih bez posla

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Alessandro Benetton, čelni čovjek grupacije Benetton, u Londonu je predstavio kampanju "Unhate" čiji je cilj ukazati na milijune osoba mlađih od 30 godina koje ne uspijevaju pronaći posao. Na pokretanje kampanje potaknuo ga je tim sastavljen od 50 Benettonovih stručnjaka koji su mu predstavili statistike koje pokazuju da 100 milijuna ljudi širom svijeta, starosti između 15 i 29 godina, nema posao. Također, motivirao ga je i nedavni posjet Japanu koji je opisao kao dobar primjer ekonomske budućnosti.

Govoreći o kampanji Benetton je izjavio kako vjeruje da na tržištu u kojem stari gospodarski modeli mladima ne pružaju mogućnosti kakve su se pružale njihovim roditeljima oni teško mogu uspjeti.

- Ova je inicijativa u potpunosti posvećena mlađima od 30 godina, onima koji su najteže pogođeni trenutačnom gospodarskom krizom. Njihova drama ne utječe samo na njih, već i na sve nas, objasnio je Benettton.

Nakon što je desetljećima bila poznata po provokativnim i kontroverznim reklamnim kampanjama kojima je redovito pozivala na promišljanje o temama poput politike, religije, odnosa prema oboljelima od AIDS-a i sličnog, Benetton je ovog puta ukazao na jedan od trenutačno najvećih svjetskih problema.

- Michelangelo je imao manje od 30 godina kada je nastala Pieta, Einstein je imao 26 godina kada je šokirao svijet teorijom relativnost, Orsonu Wellesu bilo je 25 kad je napisao "Građanina Kanea". Primjera je nebrojeno i svi pokazuju isto: za mnoga remek-djela i postignuća u povijesti zaslužne su bile osobe mlađe od 30 godina koje se, u današnjem svijetu, muče kako bi ostvarile svoj puni potencijal, rekao je Benetton.

Kampanju prate reklamni oglasi i videospotovi koji prikazuju odlučne mlade ljude poput Valentine, 30-godišnje ne-odvjetnice iz Italije ili pak Ena, 28-godišnjeg ne-glumca iz SAD-a tijekom prosvjeda, uoči razgovora za posao ili tijekom posjeta Zavodu za zapošljavanje.

Globalna kampanja uključivat će i prigodne plakate, majice, film i natječaj koji će rezultirati izborom sto "nezaposlenika" godine od kojih će svaki za svoj projekt dobiti 5.000 eura. Svi koji žele sudjelovati u natječaju moraju biti nezaposleni i stari između 18 i 30 godina. Svoju priču i plan projekta kandidati trebaju prijaviti na adresi www.unhatefoundation.org, a najbolje će online glasanjem odabrati njihovi vršnjaci. Natječaj je otvoren do 14. listopada. (Ivana KOCIJAN/NL)


Podijeli: Facebook Twiter