Iz dana u dan Pazince ce iznenaditi poneki novootkriveni detalj o pazinskom autobusnom kolodvoru. A s obzirom na sve probleme, slobodno možemo reci takozvanom autobusnom kolodvoru.
Na njemu se skoro i nemate gdje zakloniti, barem izvan radnog vremena tamošnjih kiosk-kafica, jer kosa nadstrešnica ne štiti dovoljno od vremenskih nepogoda. Negdašnji javni WC uz kolodvorski objekt vec godinama ne radi. Gradska uprava ne može na tom mjestu izgraditi pristojan kolodvor, što je vec dulje vrijeme u planu, jer je vlasnik dijela zemljišta Ministarstvo pravosuda, koje nikako da provede povrat tih parcela Gradu.
Vec godinama ukazujemo i na potpuno nefunkcionalan, netocan, a cesto oštecen vozni red, dok Autotransov šalter za prodaju voznih karata ima sasvim nelogicno radno vrijeme.
Putnici su se vec navikli da se za dulje linije, primjerice one prema Zagrebu, najpouzdanije informacije mogu naci - na internetskim stranicama zagrebackog autobusnog kolodvora. No u smjeni sezona uskladivanje podataka zna potrajati i mjesecima, pa bi živa rijec operatera ipak bila najpouzdanija. No, na spomenutom šalteru nikakva se živa rijec ne može dobiti izmedu 11:30 i 16 sati.
Na šalteru se nalaze brojevi telefona za informacije, to su oni koji pocinju s 060, a njihovo se nazivanje masno naplacuje. Snimljene poruke vas zatim šecu po nacelu "za ovo stisni ovaj, za ono onaj broj", pa kad napokon dodete do voznog reda za pazinski autobusni kolodvor, doceka vas snimljena poruka: "Nazvali ste izvan radnog vremena", i linija se prekida.
Na drugoj tabli ispisan je "normalan" telefonski broj, pa puni nade okrecete taj. Uzalud: snimljena poruka obavještava vas da je "broj pretplatnika promijenjen" i to u onaj koji pocinje s 060 i koji vas otkanta ako zovete "izvan radnog vremena".