Iako je bio najavljen za ovaj petak i subotu, Pula Food Festival će se, radi loše vremenske prognoze, na Narodnom trgu kod zgrade gradske tržnice održati idućeg tjedna, odnosno 23. i 24. rujna. Na prvom izdanju "Pula Food Festivala", na kojem će nastupiti brojni renomirani kuhari, Puljani i turisti moći će probati inačice takozvane "ulične hrane" sa svih strana svijeta - od dalekog Japana do Venezuele. Tim smo povodom porazgovarali s Lanom Klingor Mihić, organizatoricom festivala koja potpisuje menu festivala, javnosti poznatoj i po pobjedi u drugoj sezoni Celebrity MasterChefa.
- Recite nam o kakvom je festivalu riječ, kako ste došli na ideju pokretanja ovakvog festivala hrane i što se u sklopu festivala moglo već iskušati?
- Pula Food Festival powered by Billa zapravo je posljednji u nizu festivala ulične hrane koji se održava u organizaciji Croatia Food Festivala. Želja nam je bila nakon Zagreba, svoju gastro priču predstaviti u cijeloj Hrvatskoj, pružiti građanima u ovom slučaju grada Pule, ali i mnogobrojnim turistima jedno novo iskustvo u uličnoj ponudi hrane, gdje će za pristupačne cijene dobiti vrhunsku gastro uslugu. Ideja je nastala 2013. godine, jer iskreno, već dugo "koketiram" s hranom i željela sam na hrvatsku gastro-scenu donijeti nešto što postoji u cijelom svijetu, gdje su ovakve manifestacije uobičajene i gdje je hrana razlog okupljanja i dobre atmosfere. Vjerujem da smo već u prvoj godini uspjeli u svom naumu, a želja nam je da u 2017. budemo još bolji, da rastemo i da pratimo svjetske trendove koji postavljaju Street Food Festivali diljem svijeta. Činjenica da su na našim festivalima kuhali Andrej Barbieri, Vid Nikolić, Iva Pehar, govori o našoj kvaliteti, ali i važnosti i obavezi da iz godine u godinu budemo bolji i uvijek nudimo više.
- Ovo je prva godina da festival "putuje" po Hrvatskoj, koje ste gradove već posjetili i kakvom se ta praksa pokazala?
- Da, ovo je prva godina, nazovimo ga "putovanja", jer Zagreb je bio neka odskočna daska, dobar pokazatelj da možemo i da imamo što ponuditi i van Zagreba i za sada je praksa pokazala da smo bili uspješni. Da je naš modus operandi dovoljno kvalitetan, ali ne zanosimo se, jer je još puno posla pred nama i svjesni smo da uvijek možemo i bolje i više. Varaždin, Zadar, Zagreb, Rijeka bile su dosadašnje destinacije i ono što me kao organizatoricu posebno veseli je činjenica da su nas ljudi prihvatili, da su kritike bile pozitivne, a u ovakvom poslu to je najvažnije. Za 2017. godinu pripremamo nove gradove, nove destinacije, jer vjerujemo da naša gastro priča ima još puno toga za reći i da ćemo mnogima uljepšati vikende s našim gastro izazovima. Moram naglasiti da svega ovoga ne bi bilo bez naših sponzora - Bille, Amstela, mesne industrije braće Pivac, Jamnice, Kotanyija i svih partnera koji od prvog dana podržavaju naš festival. (Borka PETROVIĆ)
OPŠIRNIJE U TISKANOM IZDANJU