Bando, Bovcon i Vukovic u rovinjskom MMC-u

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Rovinjski Multimedijalni centar ugostio je izložbu slika troje mladih umjetnika, studenata zagrebacke Akademije likovnih umjetnosti - Jelene Bando, Siniše Bovcona i Nebojše Vukovica. Rijec je o autorima razlicitog slikarskog rukopisa, stila i tehnike, a ono što ih osim studija na zagrebackoj akademiji povezuje jesu slike velikog formata te njihovo predstavljanje u zagrebackoj galeriji Marisall, cije su voditeljice Kristina Maricic i Martina Maric za otvorenja rovinjskog "Artexchanga" uspostavile kontakt i suradnju s rovinjskim MMC-om i voditeljicom Dubravkom Svetlicic.

Bando, jedina dama u slikarskom trolistu, za rovinjsko je predstavljanje izabrala ciklus tj. motiv fotelja.

"Fotelja koja se slucajno našla u prostoru atelijera je kao odbacena s moje strane odmah bila prisvojena. Inspirirala me da joj posvetim dio svog vremena jer je ipak ona mene 'trpjela' na nacin da sam sjedila u njoj te stalno nešto razmišljala, citala, bavila se problemima slikanja", objašnjava u pratecem katalogu autorica postava.

Svojevrsnu odu fotelji i njenoj ulozi u svakodnevnom životu obicnog konzumenta Bando je iskazala kroz svoje slikanje i gradaciju.

U fokusu interesa njenog kolege Bovcona našao se lik djeteta. I dok je glavna tema - tužan lik djecaka - na svim platnima jednaka, ono što slikama daje drugaciji ugodaj i osjecaj dok ih se gleda jest razlicita pozadina - crvena, zelena, plava, žuta, ljubicasta, bijela, crna, koja kod gledatelja budi drugacije emocije i utiske. Njegove slike, "u kojima se prepoznaju krhotine dnevnih senzacija, elemenata vizualnog i verbalnog kaosa koji nas okružuju", pobuduju i osjecaj sucuti prema manje sretnima od nas, a naposljetku i prema sebi samima.

Vukovic se predstavio kolažima, slikama velikog formata u kojima se nalazi sto i jedan motiv, prizor i naposljetku slika sama za sebe.

"Ti su radovi nastali bez prethodnog plana tako da sam sam iz kaosa vizualnog materijala koji se taložio od najranijeg djetinjstva slagao prema principu sinkronije, poput gledanja u tarot karte gdje svaka karta nade svoje mjesto u slagalici i cini svojevrsni indikator. Svaki od ovih kolaža neponovljiva je igra slika, asocijacija i simbola u kojemu sam nastojao ujediniti što više slojeva", objašnjava autor u predgovoru kataloga.

Izložba se može razgledati do 28. veljace.


Podijeli: Facebook Twiter