Danas u 13 sati za sav promet otvaraju se prilazi cvoru Višnjan, koji je preoblikovan za pretvaranje Istarskog ipsilona u autocestu. Do puštanja u promet najprometnijeg dijela Ipsilona od Kanfanara do Pule u profilu autoceste i dalje ce biti zatvoren cvor Vodnjan jug, pa se vozaci na ovom dijelu mogu služiti sjevernim cvorom.
Buduci da ce graditelji iz francuskog Bouyguesa i njihovi kooperanti nastaviti radove i tijekom ljeta, drugi profil Ipsilona gradit ce na potezu od Kanfanara do Umaga i od Žminja do Rogovici. Na tim dionicama zbog miniranja ujutro, izmedu pet i šest sati, povremeno ce se zatvarati promet na pet do petnaest minuta.
"Kako je za dionicu od Vodnjana do Pule tehnicki pregled je zakazan za 7. lipnja, ako se sva bude odvijalo prema planu, 18. lipnja bi dana trebali pustiti u promet Ipsilon od Kanfanara do Pule u profilu autoceste i uvesti zatvoreni sustav naplate", kaže Gabelica.
Za 14. lipnja zakazan je i tehnicki pregled za kratku, ali bitnu spojnu cestu od cvora Umag do raskrižja državne ceste Pula – slovenska granica, prema granicnim prijelazima Kaštel i Plovanija. Ova bi se cesta trebala pustiti u pogon 23. ili 24. lipnja.
Pocetkom iduceg tjedna održat ce se razgovori izmedu koncesionara Bina-Istre i nadležnog Ministarstva o cestarini na dijelu Ipsilona izmedu Kanfanara i Pule. Nacelno, cijene bi se trebale dogovoriti prema onoj koja je na snazi na ostalim autocestama u Hrvatskoj, pa bi po tom izracunu autocestu od Kanfanara do Pule trebalo bi placati oko 12 kuna.
Kad je rijec o placanju tunelarine na Ucki, Gabelica kaže da ce cijene ostati iste do lipnja iduce godine, a s Ministarstvom cemo se dogovoriti o smanjivanju cijena za mostarinu na Mirni za 30 posto, pa ce se umjesto 14 ubuduce placati od devet do 10 kuna. (A. POKRAJAC)
VIŠE U TISKANOM IZDANJU