Nakon što se posljednjih dana opsežno šuškalo kako je Audi bacio oko na Ducati, pa cak i kako je spreman izdvojiti milijardu dolara za kupnju, proizvodac iz Ingolstadta ovo je i službeno potvrdio.
Doduše, samo dio u kojem je Ducati prešao iz Investindutrial SpA-ovih ruku u Audijeve. Nijemci su, zasad, nijemi po pitanju novcanog iznosa koji su uplatili za ovu transakciju.
S prodajom od tek 42.000 motocikala godišnje, Ducati ce VW grupi, koja sad broji 12 marki i godišnje proda više od 8 milijuna vozila, zanemarivo poboljšati rezultat, no ako su Nijemci išta dokazali to je onda da znaju zaokrenuti poslovanje posrnulim kompanijama.
Lamborghini je samo još jedan od primjera egzoticne marke koja se pozlatila pod njemackim upravljanjem. 1997. Lamborghini je isporucio tek 300-injak vozila, a danas, petnaestak godina kasnije, u jeku krize, ta brojka iznosi respektabilnih više od 2.000.
Hoce li i Ducati, proizvodac koji je veci dio dosadašnje egzistencije bilježio gubitke, takoder okrenuti plocu - ostaje za vidjeti.