Astra GTC bit ce najatraktivniji kompakt u klasi

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Nakon što su prije nekoliko tjedana pokazali prve skice automobila, u Opelu su odlucili i službeno skinuti embargo s gotovo svih informacija o Astri GTC Coupe prije njezina službenog predstavljanja u Frankfurtu ove jeseni.

Kao da postojeca Astra nije izgledala dovoljno dobro, u Opelu su GTC izvedbu s trojim vratima odlucili uciniti još atraktivnijom, a u tu svrhu nisu štedjeli prilikom razvoja. Tako je novi GTC, hvale se u Opelu, od petovratne izvedbe preuzeo tek kvake vrata i radio antenu, a sve ostalo, ukljucujuci cak i meduosovinski razmak koji je veci za 10 mm, potpuno je novo.

U Russelsheimu su Astru GTC odlucili uciniti vozackim automobilom, pa su ovjes doradili HiPerStrut arhitekturom sprijeda umjesto standardnog McPhersona, a straga je ostala torzijska osovina s Wattsovim spojem, no uz nadoplatu ce Opel nuditi aktivnu kontrolu šasije FlexRide koja ce krutost ovjesa podešavati u tri režima Standard, Sport i Tour.

Astra GTC u pocetku ce se nuditi s izborom cetiri motora, tri benzinca i jednim dizelašem, standardno uparenim s rucnim šesterostupanjskim mjenjacem. Osnovni turbopunjeni benzinac 1.4 razvija 120 KS, a njegova snažnija izvedba iz iste zapremnine izvlaci 140 KS. Najsnažniji model u ponudi do dolaska Astre OPC bit ce 1.6-litreni turbopunjeni cetverocilindraš sa 180 KS, a jedini dizelaš dvolitreni common-rail sa 165 KS i 320 Nm.

Ovo je i najštedljiviji motor koji Astri GTC omogucuje sprint do stotke za 8,9 sekundi i maksimalnu brzinu od 210 km/h, uz prosjecnu potrošnju u kombiniranom ciklusu od 4,9 litara goriva na stotinu kilometara.

Više o cijenama i paketima opreme znat cemo nakon službenog predstavljanja automobila u Frankfurtu.


Podijeli: Facebook Twiter