Aplikacija koja pomaže u traženju poslovnih partnera

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Ekipa pulskih informaticara na celu sa Zlatkom Turkaljem i Tonijem Milovanom izradila je internetsku aplikaciju uz pomoc koje je moguce brzo pronaci nove poslovne partnere - ukratko je to opis inovacije koja je nedavno ugledala svjetlo dana.

Inovaciju su uocili biznismeni iz Amerike, tocnije grupacija koja ima sjedište u Silicijskoj dolini, a koji obilaze svijet u potrazi za novim izumima, lumenima i inovatorima ne bi li im pomogli u realizaciji projekata.

Pulska ekipa informaticara, koju, uz Turkalja i Milovana, cine Aleks Acimovic, Tanja Filimonovic i Tomislav Ribaric, kandidirala je svoju aplikaciju za njihovom natjecaju, nakon cega su dobili mogucnost za prezentaciju projekta na 15-dnevnoj turneji europskim metropolama.



Zanimljivo, Amerikanci su se putem Facebooka dvojili hoce li otici u Poljsku ili Hrvatsku u potragu za takvim aplikacijama, pa ih je cak i hrvatski predsjednik Ivo Josipovic putem te društvene mreže pozvao da dodu u Hrvatsku. O cemu se u stvari radi, pitali smo same inovatore. Turkalj objašnjava da je ova aplikacija dobra za bilo koji biznis.

Aplikacija služi iskljucivo b2b (business to business) orijentiranim klijentima i omogucava im da, koristeci preporuke svojih postojecih zadovoljnih partnera, brže i jeftinije dodu do novih poslovnih partnera i pouzdanih dobavljaca. Preporuke koristi svatko od nas, svakodnevno, u privatnom i poslovnom djelovanju.

Preporuka poznate ili osobe od povjerenja nosi vecu težinu od bilo koje marketinške objave i u pravilu znaci sklapanje posla. Naša aplikacija Business Exchange je globalno prva koja služi prikupljanju i bilježenju preporuka, njihovu pretvaranju u podatke, odnosno brojeve, i kao rezultat nudi svojim korisnicima "business intelligence" sustav koji znacajno pomaže vlasnicima malih tvrtki u najucinkovitijem mogucem izboru novih partnera.

Platforma ima centralizirano web sjedište na adresi www.b-exchange.com, na kojoj se tvrtke mogu registrirati i pozvati svoje partnere da ih ocjene, odnosno da im daju preporuke koje ce moci vidjeti i drugi clanovi sustava. Tako prikupljene preporuke u svega se par klikova mogu zatim prenijeti na vlastite web stranice, poslati potencijalnom kupcu e-mailom ili podijeliti sa širom zajednicom putem društvenih mreža kao što su Facebook ili Twitter, istice Turkalj. (C. B. GALIC)

VIŠE U TISKANOM IDANJU.


Podijeli: Facebook Twiter