Amerikancima Istra poput Lyona i Pariza

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Iako Nijemci i bez preporuke najvećeg europskog auto kluba ADAC-a vole Istru, svakako je svaki novi napis u časopisu Motorwelt o Istri nova reklama za najpoželjniju turističku regiju iz te zemlje u zadnje dvije godine. U rubrici putovanja u travanjskom izdanju časopisa uz osam drugih destinacija preporuča se i Poluotok.

Već u naslovu Istra se ističe kao gastronomska destinacija te se preporuča posjet pulskoj Areni, Humu, Motovunu i starogradskoj jezgri Rovinja.  

Svakako Istri treba laskati i što ju je poznati američki turistički portal Fodor's Travel uvrstio među najbolja odredišta u Europi koje treba posjetiti radi hrane i vina (Best Places to Visit for Food & Wine in Europe).

Zanimljivo je da se našla uz bok najpoznatijih europskih enogastronomskih regija i gradova - Provanse, Pariza, Firence, doline rijeke Loire, Toskane, Lyona, doline Dunava u Austriji, Rima, Milana, regije Champagne, Madrida i Normandije.

Nije zanemarivo i da je jedan od najvećih britanskih niskotarifnih avioprijevoznika Jet2Com Istru proglasio najboljim turističkim partnerom u prošloj godini.

Inače, ove godine Istra je već dobila dva vrijedna međunarodna priznanja. Poznati talijanski vodič ekstra djevičanskih maslinovih ulja Flos Olei proglasio ju je drugom najboljom svjetskom maslinarskom regijom, dok ju je turistički portal The Joys of Travelling uvrstio među 10 najboljih turističkih destinacija u 2012. godini. (B. BAN)

Istra Inspirit nagrađen za marketinšku kampanju

Nova priznanja stižu i za projekt kulturnog turizma Istra Inspirit, ovaj put iz inozemstva. Ovaj je novi javni turistički projekt dobio slovensko priznanje Golden Zoom Awards za najbolju marketinšku kampanju turističke destinacije.

VIŠE U TISKANOM IZDANJU.


Podijeli: Facebook Twiter