U 2011. godini u Americi je najcešci izbor bila bijela, u Europi crna, dok su u Aziji najveci obožavatelji srebrne boje.
Amerikanci su najviše skloni bijeloj boji (20 posto), a slijede srebrna (19 posto) i crna (18 posto), dok se Europljani u 26 posto slucajeva odlucuju za crnu, za bijelu u 19 posto, a za srebrnu u 16 posto. U Aziji je najpopularnija srebrna (25 posto), bijela (23 posto) te crna (17 posto).
Uzevši u obzir navedene rezultate, ne treba biti previše pametan da se zakljuci koje su tri boje najpopularnije diljem svijeta.
PPG je objavio i još neke zanimljive detalje vezane uz kupnju automobila. Naime, kupac u cak 48 posto slucajeva bira automobil prema boji, 77 posto ih priznaje da je boja jedan od najvažnijih kriterija za kupnju, a 31 posto je spremno nadoplatiti za boju prema vlastitom izboru.