Vino, maslinovo ulje i tartufi ocigledno su se ponovno pokazali isplativim u promociji Istre. Upravo su ta tri proizvoda istaknuta u najnovijem listopadskom broju uglednog americkog casopisa Travel+Leisure specijaliziranom za putovanja kao nešto što se mora kušati kada se posjeti Poluotok. Rijec je o mjesecniku koji izlazi u New Yorku i ima preko 4,8 milijuna citatelja.
Novinarka Sandra Ramoni Istru je stavila uz bok 19 svjetskih turistickih destinacija koje se u 2011. moraju posjetiti te je ta putovanja definirala kao ona koja ce turistima promijeniti život.
Istra se, znaci, našla medu najpoželjnijim trendovskim destinacijama na americkom tržištu u konkurenciji ni više ni manje nego peruanskog Machu Picchua, australske Tasmanije, turske Kapadokije, Pekinga, poznatih africkih Viktorijinih slapova, francuske Provanse, Jordana...
Ova je novinarka napisala da se u Istri može uživati u sladoledu s tartufima te da se mogu upoznati lokalni vinari i nauciti kako se kuša maslinovo ulje.
U clanku se navodi i da je Istra mediteranska regija poput nekih u Francuskoj i Italiji, ali da je manje razvijena i cjenovno povoljnija. Posebno istice luksuznu stanciju Meneghetti i njene teran i malvaziju te da specijalizirana eno-gastronomska putovanja u Istru nudi americki touroperator Tasteful Croatian Journeys.
Ovo nije prvi put da strani mediji na ovako snažan nacin promoviraju Istru. Lani je to bio slucaj s poznatim turistickim vodicem Lonely Planetom, kada je Istra takoder uvrštena kao jedan od najpoželjnijih svjetskih destinacija koju treba posjetiti ove godine.
I tada su glavnu ulogu u promociji odigrali upravo vino, ulje i tartufi, odnosno ponuda unutrašnjosti Poluotoka.